ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کافه بازار
تکنولوژی

نسخه جدید کافه بازار با تمرکز ویژه بر جام جهانی ۲۰۱۸ منتشر شد

کافه بازار با انتشار یک به‌روزرسانی مهم، به استقبال از جام جهانی ۲۰۱۸ رفته و به همین مناسبت امکانات و بخش‌های جدیدی به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. با دریافت نسخه ۷.۱۶.۸ اپلیکیشن تغییرات عمده‌ای را در زمینه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

کافه بازار با انتشار یک به‌روزرسانی مهم، به استقبال از جام جهانی ۲۰۱۸ رفته و به همین مناسبت امکانات و بخش‌های جدیدی به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. با دریافت نسخه ۷.۱۶.۸ اپلیکیشن تغییرات عمده‌ای را در زمینه پخش ویدیو مشاهده می‌کنید و به بخش‌های ویژه‌ و جدیدی برای تماشای ویدیوهای مرتبط با جام جهانی دسترسی خواهید داشت.

یکی از مهم‌ترین تغییرات، امکان تماشای ویدیوهای مخصوص جام جهانی به طور مستقیم از درون بازار و بدون نیاز به دانلود و نصب برنامه‌های اضافیست. به لطف «اپلیکیشن‌های آنی» یا همان Instant Apps   حالا می‌توانید اخبار، نتایج و ویدئوهای مخصوص مسابقات جام جهانی را مستقیما از صفحه اصلی کافه بازار دنبال کنید و در خلال تماشای زنده مسابقات با دیگر کاربران به بحث و گفتگو بپردازید.

کافه بازار
نمایی از بخش های جدید اضافه شده به آخرین نسخه کافه بازار

امین امیرشریفی، مدیرعامل کافه بازار در مورد این تغییرات می گوید: "این امکانات با همکاری توسعه دهندگان و ناشران محتوا از جمله برنامه های آنی فراهم شده است."

او با اشاره به تغییراتی که در نسخه فعلی بازار ایجاد شده و به تدریج در صفحه‌ی اول ظاهر خواهد شد، می‌گوید: "کافه بازار قصد دارد خود را بستر عرضه‌ی محتوا و سرگرمی معرفی کند، و در حال حاضر تمرکز ما روی محتوای ویدئویی است. ما در پی این هستیم که بهترین سرویس تماشای ویدئو را در کنار محتوای مناسب به کاربرانمان ارائه کنیم."

نسخه ۷.۱۶.۸ کافه بازار به تازگی از مرحله آزمایشی خارج شده و نوتیفیکیشن آپدیت آن طی ساعات گذشته برای کاربران اپلیکیشن ارسال شده است. با این وجود اگر اپلیکیشن را روی موبایل‌تان نصب ندارید، می‌توانید با مراجعه به این لینک برنامه را دانلود کنید.

شما در مورد تغییرات اخیر کافه بازار چه نظری دارید؟ آیا تا به حال از اپلیکیشن‌های آنی استفاده کرده‌اید؟ نظرات و تجربیات‌تان را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • اردلان
    اردلان | ۲۶ خرداد ۱۳۹۷

    نرم افزارها رو هم دستکاری‌ میکنه، به اسم‌کم‌حجم شدن اونها.
    بعد کارهای جاسوسی و خرابکاریشو می کنه

  • darksider
    darksider | ۲۶ خرداد ۱۳۹۷

    کافه بازار مثل گوگل پلی نیست که از هر نرم افزار انواع مختلف برای موشیهای مختلف داشته باشه از هر نرم افزاری فقط نسخه universal رو میزاره که نصبش توی گوشی های مختلف باعث نامایداری کرش و افزایش مصرف رم دستگاه میشه چون بهینه نیست سعی کنید از گوگل پلی استفاده کنین چون هم امنه هم نسخه مخصوص گوشی خودتون نصب نیشه رو گوشیتون

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۶ خرداد ۱۳۹۷

    ولي خدايي اين برنامه علي رغم تمام پيشرفتش و قابليت هاش بنظر من و فقط و فقط بر حسب تجربه تو چند مدل مختلف اندرويدي كه اين چند سال داشتم،

    بيشتر باعث ناپايداري برنامه هاي گوشي ميشه، شايدم پشت صحنه كارايي ميكنه يا چيزهايي نصب ميكنه يا نرمافزارهاي دست كاري شده يا بدافزاري شده منتشر ميكنه كه باعث مشكلاتي ميشه،

    تو تمام اون مدل ها وقتي استفاده از نرمافزارهاي فارسي و ايراني رو كنار گذاشتم دگ مشكلات ناپايداري رخ نداد! اما تا شروع ميكني به استفاده دوباره ظاهر ميشدن!

    شايدم اين وسط يك عامل دگ اي بوده كه من فكر كردم به اين مرتبطه، نميدونم، شايد دوستان تجربه ي متفاوتي داشته باشن! حداقل برا من اينطور شده!

مطالب پیشنهادی