ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تسلا مدل ۳
تکنولوژی

تسلا سرانجام پنج هزارمین خودرو مدل ۳ را طی یک هفته تولید کرد

کمپانی تسلا سرانجام توانسته طی یک هفته ۵ هزار خودروی مدل سه را تولید کند اما این اتفاق چند ساعت پس از ضرب الاجل تعیین شده توسط ایلان ماسک صورت گرفته است. تسلا مدل ۳ ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

کمپانی تسلا سرانجام توانسته طی یک هفته ۵ هزار خودروی مدل سه را تولید کند اما این اتفاق چند ساعت پس از ضرب الاجل تعیین شده توسط ایلان ماسک صورت گرفته است.

تسلا مدل ۳ یکی از پرفروش ترین خودروهای این کمپانی آمریکایی است و ماسک امیدوار است با عرضه بیشتر این خودرو مشتریان بیشتری را جذب کرده و علاوه بر کسب درآمد بیشتر به بهبود آب و هوا نیز کمک کند.

با این حال شرکت مذکور مسیر چندان آسانی را برای دستیابی به این مهم پیش رو نداشته است. هدف آنها در اواخر سال ۲۰۱۷ تولید ۵ هزار خودرو در هفته بود که با شکست مواجه شد. هدف دوم این کمپانی برای تولید هفتگی ۲۵۰۰ خودرو در سه ماهه اول نیز با سرنوشت مشابه روبرو شد. یکی از دلایل اصلی محقق نشدن اهداف تولید وابستگی بیش از حد به اتوماسیون و پیچیدگی روند تولید در کارخانه کالیفرنیا بود که ماسک از آن به عنوان جهنمی یاد کرده که برای بهبود آن بعضی شب ها در کارخانه می خوابد.

ماسک برای حل این معضلات راهکارهای مختلفی را امتحان کرد که از این میان می توان به برگزاری هکاتون اشاره کرد که طی آن برنامه‌نویسان، ایده‌پردازان و مدیران و دیگر فعالان کسب‌وکارهای رایانه‌ای در قالب تیم‌های منسجم توسعه نرم‌افزار گرد هم می‌آیند تا پروژه‌ها را با همکاری یکدیگر در زمانی محدود پیاده‌سازی کنند.

ظاهرا راهکارهای اتخاذ شده موفق بوده چرا که اخیرا پنج هزارمین خودرو تسلا مدل ۳ تولید شده در عرض یک هفته، تست نهایی را با موفقیت پشت سر گذاشته است. علاوه بر این ایلان ماسک با انتشار توییتی از تولید ۷ هزار خودرو طی یک هفته خبر داده است.

اگرچه تسلا توانسته به سقف تولید تسلا مدل ۳ در سه ماهه دوم برسد با این حال توانایی آنها برای حفظ میزان فعلی یا افزایش آن در آینده نزدیک مسئله ای است که زمان آنرا مشخص می کند.

تماشا کنید: سیستم اتوپایلوت تسلا خیابان را چگونه می‌بیند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۱ تیر ۱۳۹۷

    این مرد راه موفقیت رو بلده

  • سامان
    سامان | ۱۱ تیر ۱۳۹۷

    عالی ، امیدوارم همینجور پیش بره ،

  • eimanarenji
    eimanarenji | ۱۱ تیر ۱۳۹۷

    سایپا ....ایران خودرو..!!

مطالب پیشنهادی