ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگاه TGC
ویجیاتو - بازی

کافه بازار نمایشگاه TGC 2018 را تحریم می‌کند

با لغو مجوز ورود شرکت‌کنندگان کافه بازار به نمایشگاه TGC 2018، امین امیرشریفی مدیرعامل مجموعه کافه بازار ضمن انتشار ایمیل ارسال شده از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از تحریم کامل این رویداد بین‌المللی خبر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۴

با لغو مجوز ورود شرکت‌کنندگان کافه بازار به نمایشگاه TGC 2018، امین امیرشریفی مدیرعامل مجموعه کافه بازار ضمن انتشار ایمیل ارسال شده از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از تحریم کامل این رویداد بین‌المللی خبر داد.

امیرشریفی در گفتگو با دیجیاتو پیرامون این تصمیم گفت: «دلیل تصمیم بنیاد، توییت انتقادی من از هزینه‌های TGC بوده. آن‌ها می‌گویند انتقاد کنید، ما هم انتقاد کردیم و معتقدیم که این هزینه‌های میلیاردی می‌تواند صرف مسائل مهم‌تری نظیر آموزش بازی‌سازها و ساخت بازی‌ها بشود و نه آوردن مهمان‌های خارجی بدون خروجی خاص.»

در بخشی از ایمیل بنیاد به کافه بازار نوشته شده: «حضور شرکت کافه بازار به دلیل تداخل ذاتی با این هدف لغو می‌گردد تا احیانا وقت و انرژی ناشران بین‌المللی حاضر در رویداد که با هزینه بیت‌المال به رویداد می‌آیند، صرف جلساتی که با هدف واردات است نشود.»

امین شریفی در این رابطه به دیجیاتو گفت: «وقتی می‌گویند بودجه بیت‌المال است و از جیب مردم هزینه می‌شود بنابراین بهتر است که این پول را جای بهتری هزینه کرد تا خروجی مناسبی داشته باشد. TGC سال گذشته ۲.۵ میلیارد هزینه برداشت و امسال با توجه به بهای ارز بعید است که آن‌ها توانایی جبران هزینه‌ها را که ادعا کرده‌اند داشته باشند.»

مدیرعامل کافه بازار می‌گوید ضمن انتقادهایی که به برگزاری این رویداد داشتیم، تصمیم گرفتیم مثل هر نمایشگاه و رویداد دیگری در آن حاضر باشیم اما با توجه به این اقدام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، کافه بازار به طور کامل این رویداد را تحریم خواهد کرد. امیرشریفی می‌گوید پیگیر خواهیم شد تا بدانیم بنیاد با چه حقوقی در نمایشگاهی که با هزینه بیت‌المال برگزار می‌شود مانع ورود ما به نمایشگاه شده است.

نمایشگاه TGC
کنایه تند توییتری حسام آرمندهی، موسس کافه بازار در پاسخ به لغو مجوز بازدید شرکت کنندگان از کافه بازار

روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از ارائه نظر پیرامون این اقدام کافه بازار اجتناب و ایمیل ارسال شده برای کافه بازار را رویکرد کلی این سازمان در قبال سیاست‌های اخیر کافه بازار اعلام کرد.

این رویداد در تاریخ ۱۴ و ۱۵ تیرماه در محل همایش‌های صدا و سیما با حضور مهمانان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • sajad soltani
    sajad soltani | ۱۲ تیر ۱۳۹۷

    یکی باید از سیاست های مضخرف چندساله ی کافه بازار انتقاد میکرد نه اینکه کافه بازار بره انتقاد کنه ، واسه من 4 سال پیش برنامه انتشار دادم ، دیگه حتی کافه بازارم باز نکردم تا الان

  • mt
    mt | ۱۱ تیر ۱۳۹۷

    کافه بازار از نمونه های بارز نون از تحریم :/

  • Reza Goodarzi
    Reza Goodarzi | ۱۱ تیر ۱۳۹۷

    مزخرف ترین مارکت ایرانی کافه بازاره

  • mohammad_0fficial
    mohammad_0fficial | ۱۱ تیر ۱۳۹۷

    ناموسن ازین حرفا نزن خندم میگیره مثلا تو تحریمش کنی اون ورشکست میشه یا چی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی