ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شواهد جدیدی از 12 iOS به تعبیه Face ID در آیپد بعدی اشاره دارد

امروز Steven Troughton-Smith شواهد جدیدی از 12 iOS را با انتشار پستی در توییتر منتشر نمود که نشان می‌داد آیپد بعدی از Face ID استفاده خواهد کرد. این توسعه دهنده‌ی معروف موفق شده که یک AvatarKit پیاده سازی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

امروز Steven Troughton-Smith شواهد جدیدی از 12 iOS را با انتشار پستی در توییتر منتشر نمود که نشان می‌داد آیپد بعدی از Face ID استفاده خواهد کرد.

این توسعه دهنده‌ی معروف موفق شده که یک AvatarKit پیاده سازی شده برای آیپد در فرم‌ویر سیستم عامل iOS 12 پیدا کند. این کیت آواتار در واقع یکی از مواردی است که قابلیت انیموجی اپل برای فعالیت صحیح به آن نیاز دارد.

پیش از این AvatarKit تنها در فرم‌ویر آیفون 10 به کار رفته بود چرا که این کیت برای پیاده‌ سازی کاراکتر‌های انیموجی روی صورت کاربر نیازمند دوربین TrueDepth است تا بتواند نقاط و عضلات صورت کاربر را به درستی ردیابی کند. اینکه اپل مجبور شده در نسخه‌ی بتای سیستم عامل جدیدش یعنی iOS 12 چنین کیتی قرار دهد نشان می‌دهد که آیپد به احتمال بسیار زیادی از دوربینی مشابه آیفون 10 بهره می‌برد.

چندی پیش چندین منبع داخلی گزارش داده‌اند که اپل اواخر امسال یک آیپد با تکنولوژی Face ID و بدون دکمه هوم عرضه می‌کند. ضمن اینکه در نسخه بتا iOS 12،  کاربران آیفون 10 می‌توانستند علاوه بر چهره خود، در تنظیمات Face ID از یک «ظاهر جایگزین» (Alternative Appearance) نیز استفاده کنند. در آن زمان کارشناسان ادعا کردند که این قابلیت جدید به آیپدهای مجهز به Face ID اشاره دارد.

علاوه بر تمامی این مسائل، گزارش شده که ژست های حرکتی ویژه هم از آیفون 10 به مدل جدید آیپد با نمایشگر بدون حاشیه خواهد آمد و این تبلت ضمن برخورداری از سیستم عامل iOS 12 به همراه دوربین TrueDepth عرضه خواهد شد.

بر اساس شایعات کمپانی اپل برای کاهش هرچه بیشتر قیمت این دیوایس از تعبیه پنل های OLED صرف نظر کرده و به جای از نمایشگر LCD استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، انتظار می رود که آیپد بعدی از استایلوس ارتقا یافته برخوردار بوده و نرم افزارهای بهتری برای یادداشت برداری و طراحی داشته باشد.

 

تماشا کنید: نمایش قابلیت های Face ID در ویدئوهای تبلیغاتی جدید اپل

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی