ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت گلکسی نوت ۹
تکنولوژی

نسخه بین المللی گلکسی نوت ۹ در گیک بنچ رویت شد؛ عملکرد نزدیک به گلکسی اس ۹

بنچمارک جدید گلکسی نوت ۹ از عملکرد بهتر مدل بین المللی نسبت به نسخه بهره مند از چیپست اسنپدراگون حکایت دارد. اگرچه انتظار نمی رود گلکسی نوت ۹ از نظر طراحی دستخوش تغییرات فراوانی شود ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

بنچمارک جدید گلکسی نوت ۹ از عملکرد بهتر مدل بین المللی نسبت به نسخه بهره مند از چیپست اسنپدراگون حکایت دارد.

اگرچه انتظار نمی رود گلکسی نوت ۹ از نظر طراحی دستخوش تغییرات فراوانی شود اما این مساله به معنای ثابت ماندن تجهیزات سخت افزاری این دستگاه نیست. امروز بنچمارک جدیدی از نسخه آنلاک بین المللی پرچمدار آتی سری نوت در گیک بنچ منتشر شده که از چیپست اگزینوس ۹۸۱۰ و ۶ گیگابایت رم بهره می برد.

این دستگاه شماره مدل SM-N960N را برخود دارد و از آنجایی که SM-N960U مربوط به ایالات متحده است، نسخه فعلی را می توان بین المللی دانست. نکته جالب اینجاست که کارایی این نسخه از مدل مجهز به اسنپدراگون کمی بالاتر است.بنچمارک گلکسی نوت ۹اگزینوس ۹۸۱۰ پیش از این در گلکسی اس ۹ هم به کار رفته بود اما سامسونگ برای مدیریت مصرف انرژی کارایی آن را محدود کرده، با این وجود چیپست اختصاصی سامسونگ در برخی تست ها از اسنپدراگون ۸۴۵ عملکرد بهتری دارد.

مدل رویت شده در گیک بنچ به لطف اگزینوس ۹۸۱۰ و رم ۶ گیگابایتی در تست تک هسته ای امتیاز ۳۷۱۶ و در بخش چند هسته ای امتیاز ۸۹۸۴ را کسب کرده است. با توجه به اینکه گلکسی اس ۹ بهره مند از همین چیپست در تست های مذکور امتیازات ۳۳۱۹ و ۸۵۳۱ را کسب کرده، مشخص است که بازدهی این اسمارت فون تنها اندکی از پرچمدار سری اس بالاتر است و احتمالا سامسونگ کماکان به سیاست محدود کردن کارایی چیپست خود ادامه داده است.

مهم ترین تغییر در این دستگاه را می توان قلم S-Pen دانست که از اواخر سال گذشته مهندسان سامسونگ مشغول بهینه سازی آن بوده اند. بر اساس اسناد «کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا» این گجت برای نخستین بار قابلیت پشتیبانی از بلوتوث را پیدا کرده و به لطف آن می توان کاربردهای جدیدی نظیر عمل به عنوان شاتر از راه دور دوربین و حتی اسپیکر بلوتوثی را برای ان متصور شد. البته این ویژگی های جدید به معنی اضافه شدن باتری و در نتیجه افزایش قطر قلم گلکسی نوت ۹ خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • meti hg
    meti hg | ۱۳ تیر ۱۳۹۷

    اینارو ول کنید اقا سه دلار یارانمونو کی میدن؟؟

    • Mr NoBody
      Mr NoBody | ۱۳ تیر ۱۳۹۷

      مگ دلار شده چن

  • amir
    amir | ۱۳ تیر ۱۳۹۷

    اسنپ دراگون 945 کی معرفی شد ما خبر نداریم ??

مطالب پیشنهادی