ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جزئیات داستانی تازه‌ای از بازی Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد

مدتی قبل شرکت فرانسوی یوبی‌سافت از بازی Assassin's Creed Odyssey رونمایی کرد که داستان آن چهارصد سال پیش از اتفاقات نسخه‌ی قبلی این سری، یعنی Assassin's Creed Origins جریان دارد. بازی Origins چگونگی شکل گیری فرقه‌ی قاتلین را توضیح ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | ۲۳:۳۰

مدتی قبل شرکت فرانسوی یوبی‌سافت از بازی Assassin's Creed Odyssey رونمایی کرد که داستان آن چهارصد سال پیش از اتفاقات نسخه‌ی قبلی این سری، یعنی Assassin's Creed Origins جریان دارد. بازی Origins چگونگی شکل گیری فرقه‌ی قاتلین را توضیح می‌داد. با در نظر گرفتن این موضوع، این سوال برای طرفداران به وجود آمد که پرداختن به زمان پیش از شکل گیری این فرقه چه تاثیری روی داستان و گیم‌پلی نسخه‌ی جدید خواهد گذاشت؟

خبرنگار وبسایت Gamingbolt که این فرصت را داشت تا در جریان رویداد E3 2018، گفتگویی با اسکات فیلیپس، کارگردان بازی Assassin's Creed Odyssey داشته باشد، سوالی پیرامون این مسئله پرسید. با توجه به پاسخ فیلیپس، کاربر در طول انجام بازی به هیچ وجه به قوانین دست و پاگیری که فرقه‌ی قاتلین برای اعضای خود وضع کرده بود، محدود نیست و آزادی کاملی در چگونگی طی کردن مراحل خواهد داشت:

داستان Odyssey به‌طور مستقیم به Origins ارتباط ندارد، زیرا اتفاقات نسخه‌ی جدید چهارصد سال پیش از نسخه‌ی قبلی رخ می‌دهند. بنابراین، فرقه‌ی قاتلین هنوز شکل نگرفته است و همین مسئله نیز ما را قادر می‌سازد تا روی داستان مبتنی بر انتخاب تمرکز کنیم. کاربر دیگر تحت محدودیت‌های فرقه‌ی قاتلین قرار ندارد و در واقع عضو فرقه‌ای است که خودش ساخته است. کاربر اگر مردم را بکشد، دروغ بگوید یا دزدی کند، تاثیر آن‌ها را خواهد دید. جهان بازی، مزدورانی را برای مقابله با کاربر می‌فرستد تا بدین ترتیب عواقب تصمیمات خود را حس کند. همچنین این تصمیمات تاثیرات مهمی نیز روی داستان خواهند داشت.

آیا زمان حال هم در بازی وجود دارد؟ بله، وجود دارد. در زمان حال قصد داریم تا ساختار فلسفی و همیشگی سری اساسینز کرید، یعنی «نظم در مقابل هرج و مرج» را ادامه دهیم. علاوه بر این، موارد دیگری نیز برای طرفداران قرار داده شده است. معتقدم افرادی که سری اساسینز کرید را به‌ خاطر جزئیاتش دوست داشته‌اند، Odyssey را نیز دوست خواهند داشت.

بازی Assassin's Creed Odyssey

کشتن افراد عادی، دروغ گفتن و دزدیدن از موارد جدیدی هستند که بازی Assassin's Creed Odyssey قرار است برای نخستین بار وارد این سری کند. البته موارد جدید دیگری هم هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قابلیت انتخاب دیالوگ اشاره کرد. در پایان، لازم به ذکر است که بازی Odyssey در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ali ahmadi
    ali ahmadi | ۱۴ تیر ۱۳۹۷

    فکر نکنم توی زمان حال دیگه بتونن مثل شخصیت دزموند مایلز تداعی کنند

  • amink69
    amink69 | ۱۴ تیر ۱۳۹۷

    واقعا کاش یک سری در ایران میساختن
    مثلا قلعه الموت یا قلعه طبس یا تخت جمشید البته بدون منفی نشون دادن ایران و ایرانی .
    نشان دادن وقایع واقعی

  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۱۴ تیر ۱۳۹۷

    "بازی" خوبیه اما با این وضعیت تاریخی که داره فقط از اسم اساسینز استفاده میکنه و اصلا ربط چندانی نداره!
    جا داره زیر این پست یادی کنیم از پست تاریخی اساسینز در ایران...!?

مطالب پیشنهادی