ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

haval
خودرو

هاوال H2 و H6 با کاهش قیمت رو به رو شدند

هاوال یکی از نام های بزرگ صنعت خودروسازی چین است و محصولات این شرکت در بازارهای بزرگ و آزادی همچون استرالیا که رقابت بسیار شدیدی بین خودروسازان در این دست کشور ها وجود دارد عرضه ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۹

هاوال یکی از نام های بزرگ صنعت خودروسازی چین است و محصولات این شرکت در بازارهای بزرگ و آزادی همچون استرالیا که رقابت بسیار شدیدی بین خودروسازان در این دست کشور ها وجود دارد عرضه می شود. به همین دلیل شرکت ها برای رقابت دست به حربه های مختلفی می زنند تا فروش محصولات شان را افزایش دهند و سهم بیشتری از این بازارها کسب کنند.

حال شرکت هاوال دو SUV محبوب خود یعنی H2 و H6 را با قیمت پایه به ترتیب 22.990 و 28.990 دلار استرالیا به فروش می رساند، که رقم بسیار سخاوتمندانه ای در برابر رقبای آن به شمار می رود.

مطلب راهنمای خرید هاوال H2 را در اینجا مطالعه کنید.

اما نکته بسیار مهم کاهش قیمت این کراس اور ها است. به طور مثال مدل H2 Premium در حدود 1000 دلار کاهش قیمت را تجربه کرده است. بهای این خودرو در سال اول عرضه آن در استرالیا یعنی 2015 26.490 دلار بوده است.

گرچه مدل Luxury این کراس اور با کاهش قیمت مواجه نشده است و همچنان بهایی معادل 25.990 دلار دارد.

امکانات مدل پریمیوم: سانروف، صفحه نمایش 7 اینچی لمسی، سنسور پارک، دوربین دید عقب، ورود بدون کلید و چراغ های جلو و برف پاک کن خودکار مجهز هست و از موتور 1.5 لیتری توربوشارژر با حداکثر قدرت 149 اسب بخار و  210 نیوتن متر گشتاور و جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک بهره می برد. این مدل شباهت 100 درصدی در زمینه قوای محرکه با مدل عرضه شده در ایران توسط شرکت بهمن موتور دارد و از نظر سطح امکانات نیز شباهت بسیار زیادی با مدل پریمیوم دارد.

دیگر محصول هاوال یعنی H6 کع فروش رسمی آن توسط شرکت بهمن موتور در ایران آغاز نشده است و تنها در نمایشگاه خودروی تهران در سال گذشته به نمایش گذاشته شد. در مدل پریمیوم همانند برادر کوچک تر خود یعنی H2 شاهد کاهش بهای 1000 دلاری بوده و با قیمت 28.990 دلار استرالیا عرضه می شود.

بررسی هاوال H6 را در اینجا مطالعه کنید.

این مدل نیز از موتور 2 لیتری توربوشارژر با حداکثر قدرت 197 اسب بخار و315 نیوتن متر گشتاور به همراه جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه بهره می برد. از تجهیزات خاص این مدل می توان به نمایش نقاط کور، ورود و استارت بدون کلید، سنسور پارک در دورتادور خودرو، دوربین دید عقب و سیستم تهویه مطبوع دوگانه به صورت استاندارد در مدل پایه H6 حضور دارد.

قیمت بهای این مدل در زمان عرضه اولیه معادل 29.990 دلار یا 31.990 دلار به همراه پرداخت مالیات های الزامی بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی