ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تحولات بازار خودرو به نفع چینی ها؛ چری تیگو7 در 10 دقیقه نایاب شد

با توجه به استقبال گسترده مشتریان از خودروی تیگو7، فروش این محصول روز 3 شنبه مورخ 12  تیر ماه در کلیه نمایندگی های شرکت مدیران خودرو انجام شد و نمایندگی های این شرکت شاهد ازدحام ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

با توجه به استقبال گسترده مشتریان از خودروی تیگو7، فروش این محصول روز 3 شنبه مورخ 12  تیر ماه در کلیه نمایندگی های شرکت مدیران خودرو انجام شد و نمایندگی های این شرکت شاهد ازدحام بی سابقه برای خرید تیگو 7 این شاسی بلند محبوب بازار کشور بودند؛ بطوری که متقاضیان در طول زمان 10 دقیقه ،ظرفیت سایت را تکمیل نمودند و بسیاری از مشتریان مشتاق موفق به ثبت نام این خودرو نشدند. با بازدید از نمایندگی های این شرکت و اتکا به تعداد بالای متقاضیان خریدی که طالب شرایط فروش نقدی هستند می توان به کارنامه چری تیگو 7، به عنوان یک خودرو رقابتی در بازار امتیاز بالایی داد.خرید تیگو 7شرکت مدیران خودرو از پیش اعلام کرده بود که نظر به تکریم مشتریان و احترام به حقوق مصرف کنندگان، به هر متقاضی تنها امکان خرید یک دستگاه از این خودرو را ارائه می دهد.

استقبال از چری تیگو 7 در واقع به دلیل افزایش قیمت بسیار شدید سایر خودروهای موجود در بازار رخ داده است. در ابتدای عرضه این مدل که از موتور 1.5 لیتری توربو با قدرت 147 اسب بخار بهره می برد، قیمت حدود 130 میلیونی چری تیگو 7 با خودروهایی نظیر نسل قبلی هیوندای توسان و کیا اسپرتیج قابل مقایسه بود، اما در پی افزایش قیمت های اخیر، قیمت کیا اسپرتیج و هیوندای توسان قدیمی به بیش از 200 میلیون تومان افزایش یافته و شاهد افزایش قیمت نسل تازه این خودروها به بیش از 400 میلیون هستیم، این در حالیست که قیمت چری تیگو 7 به 170 میلیون تومان رسیده و با توجه به شرایط خرید اقساطی، بسیاری مشتریان که حالا دسترسی چندانی به خودروهای کره ای یا ژاپنی وارداتی ندارند، به سراغ این کراس اوور تک دیفرانسیل چینی می آیند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • afshingm
    afshingm | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

    این حمله کردن ها نتیجه این تفکره : "اگه نخرم گرونتر میشه" یا "میخرم، چند ماه دیگه گرونتر شد میفروشم" بگذریم که خیلی از این خرید ها توسط دلال ها انجام میشه. یه سر به دیوار و شیپور بزنید، طرف سه ماه قبل ماشینو خریده و ماشین صفر خشک گذاشته تو پارکینگ خونش تا از این آب گل آلود ماهی بگیره !
    حالا چه کسانی 200 میلیون یا بیشتر دارند این ماشینا رو بخرند !؟ دکترها، وکیل ها، دلال های ارز و سکه، فرش فروش ها، بنگاه دار های مسکن و ماشین، و خیلی های دیگه که تمکن خرید بیش از یک خودرو رو دارند، اینکار رو می کنند و در نتیجه بازار رو خراب می کنند! جالبه آدم هر چی پولدار تره حریص تر همیشه !
    به جای خرید این ماشین ها به فرض گرون فروختنشون در آینده، آیا نمیشه دست آدم های فقیرتر رو گرفت!؟ نمیشه کودکان سر چهارراه رو مدرسه برد!؟ نمیشه خرج خانه های سالمندان کرد!؟ نمیشه.....
    چرا مردم ایران از فقیر و غنی همیشه گشنه اند !!!؟؟؟

  • سامان جعفری
    سامان جعفری | ۱۹ تیر ۱۳۹۷

    مگه کمپین نخریدن خودرو نیست ؟؟؟ پس اینا چه مرگشونه؟

  • مهران
    مهران | ۱۹ تیر ۱۳۹۷

    با شتاب بالا همه با هم بسوی قهقرا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی