ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

افزایش تولید تسلا مدل 3 به 3500 دستگاه در هفته

تسلا مشکلات فراوانی با تولید انبوه ارزان ترین محصول خود داشته است. حال اما خبر از افزایش تولید محصولات این شرکت به گوش می رسد. از تاریخ 26 ماه می تا 31 همین ماه خط ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

تسلا مشکلات فراوانی با تولید انبوه ارزان ترین محصول خود داشته است. حال اما خبر از افزایش تولید محصولات این شرکت به گوش می رسد. از تاریخ 26 ماه می تا 31 همین ماه خط تولید برای ارتقا متوقف خواهد شد و تسلا تا قبل از این تاریخ تا جای ممکن در حال تولید 3 خواهد بود.

هفته پیش خبری مبنی بر ارسال ایمیل از سوی کارمندان شرکت به ایلان ماسک رسید که در آن اعلام شده بود شرکت آماده تولید 500 دستگاه مدل 3 در هر روز کاری است.

با اعلام این خبر به ایلان ماسک، او شخصا کارمندان خود را به دیدار حضوری دعوت می کند تا در صورت رسیدن به این موفقیت، آن را جشن بگیرند.

حال ایمیل ارسالی ایلان ماسک برای کارمندان این کمپانی منتشر شده است. متن این ایمیل به شرح زیر است:

"این اولین بار است که ما توانستیم به تولید 500 دستگاه در روز دست پیدا کنیم و این به معنای تحویل 3500 خودرو به صورت هفتگی به مشتریانمان است. این یک موفقیت بزرگ برای کمپانی ما محصوب شده و جا دارد که رسیدن به این نقطه تاثیر گذار در تاریخ تسلا را تبریک بگویم."

هکاتون

تسلا برای رسیدن به این میزان تولید، زمان بندی 24/7 را در پیش گرفته است. این بدین معنا است که خط تولید این محصول هر 24 ساعت 7 روز هفته مشغول به تولید ارزان ترین محصول این شرکت پیشرو در حوزه خودروهای الکتریکی است!

مدل 3

در آخرین آمار تولید هفتگی، شرکت تسلا توانسته بود 2000 دستگاه مدل 3 را در طی یک هفته تولید کند. اما با تعطیل کردن خط تولید و ایجاد تغییرات مناسب تسلا به رقم 3500 دستگاهی رسیده است. امید است که تغییراتی که در آینده نزدیک بر روی خط تولید ایجاد خواهد شد، تولیدات این شرکت را بازهم افزایش دهد.

در آخر ماه ژوئن، ماسک امیدوار است که به تولید 5000 دستگاهی در هفته برسد و پس از آن رسیدن به رقم 6000 دستگاهی را جشن بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pouria zizo
    pouria zizo | ۲۱ تیر ۱۳۹۷

    پیش فروش شرکت های ایرانی: 2000 دستگاه برای 4 ماه آینده = نایاب شدن خودرو و قیمت های غیر منطقی در بازار آزاد = بالا رفتن قیمت پیش فروش بعدی توسط کارخانه = این روند ادامه دارد ...

مطالب پیشنهادی