ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی میت 20 پرو احتمالاً از نمایشگر اولد با لبه‌ خمیده بهره خواهد برد

سال گذشته دو پرچمدار خانواده میت از نمایشگر‌های متفاوتی بهره می‌بردند. میت 10 از یک پنل ال سی دی استفاده می‌کرد، در حالی که در میت 10 پرو نمایشگر امولد تعبیه شده بود. اخیراً گزارشاتی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

سال گذشته دو پرچمدار خانواده میت از نمایشگر‌های متفاوتی بهره می‌بردند. میت 10 از یک پنل ال سی دی استفاده می‌کرد، در حالی که در میت 10 پرو نمایشگر امولد تعبیه شده بود. اخیراً گزارشاتی در این زمینه بدست آمده که نشان می‌دهد هواوی قصد دارد همین روند را برای پرچمداران بعدیش در نظر گرفته و میت 20 پرو را احتمالاً به همراه نمایشگر اولد با لبه‌ خمیده عرضه کند.

میت 20 پرو

بدین ترتیب نمایشگر تعبیه شده برای میت 20 پرو بسیار به مدل نسخه ویژه‌ی پورشه هواوی میت 10 شباهت خواهد داشت.

گفته می‌شود که این شرکت به جای اینکه دوباره سراغ ال جی رفته تا آنها نمایشگر موبایلشان را طراحی کنند، قصد دارد وظیفه‌ی یاد شده را به کمپانی چینی BOE واگذار کند. شایعات حاکی از آن است که یک حسگر اثر انگشت نمایشگر نیز در پنل‌های تولید شده قرار خواهد گرفت.

میت 20 پرو

هنوز مشخص نیست که تولید نمایشگر‌های میت 20 هم بر عهده‌ی BOE است یا خیر اما گفته می‌شود این شرکت به تازگی تولید انبوه را آغاز کرده تا نمایشگر‌ها را به موقع آماده کرده و هواوی میت 20 پرو برای مهر یا آبان ماه آماده‌ی معرفی باشد.

پیشتر شایعه شده بود که این موبایل از ۵ سنسور برای دوربین‌هایش بهره خواهد برد. بدین شکل که یک ماژول دوربین ۳ گانه به عنوان دوربین اصلی درنظر گرفته می‌شود و دوربین دوگانه‌ی دیگری نیز نقش دوربین سلفی را برایش ایفا خواهد کرد.

میت 20 پرو

علاوه بر این موبایل یاد شده به احتمال قوی از یک نمایشگر ۶.۹ اینچی بهره خواهد برد و چیپست HiSilicon کایرین ۹۸۰ نیز در آن تعببه خواهد شد که پیش از این حتی معرفی هم نشده است.

با اینکه هنوز هیچکدام از این جزئیات توسط کمپانی چینی هواوی تایید نشده اما به نظر می‌رسد پرچمداران بعدی هواوی، توجه بسیاری از علاقمندان به خود را جلب کرده و موفق می شوند فروش خوبی تجربه کنند.

 

تماشا کنید: هدایت پورشه از طریق میت ۱۰

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۲۳ تیر ۱۳۹۷

    Mate 10 pro که بی‌نظیر بود

  • علیرضا عابدی
    علیرضا عابدی | ۲۳ تیر ۱۳۹۷

    6.9 اینچ میفهمی یعنی چی؟

    • FARDIN.?
      FARDIN.? | ۲۴ تیر ۱۳۹۷

      یعنی عالی

  • Mahdi Farahani
    Mahdi Farahani | ۲۳ تیر ۱۳۹۷

    قول داره میا سامسونگ و اپل کنار

مطالب پیشنهادی