ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با ویژگی های جدید فیفا 19 بیشتر آشنا شوید

طبق قول و قرارهای الکترونیک آرتز قرار است فیفا 19 یکی از انقلابی ترین نسخه های این مجموعه طی سال های اخیر باشد. جدا از اضافه شدن لیگ قهرمامان اروپا به سری فیفا، شاهد ویژگی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

طبق قول و قرارهای الکترونیک آرتز قرار است فیفا 19 یکی از انقلابی ترین نسخه های این مجموعه طی سال های اخیر باشد. جدا از اضافه شدن لیگ قهرمامان اروپا به سری فیفا، شاهد ویژگی های جدیدی در این بازی خواهیم بود که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

سیستم لمس توپ

این سیستم جدید به طور مستقیم روی نحوه دریافت و ضربه زدن توپ از جانب شما تاثیر خواهد گذاشت. امکان کنترل توپ با دقت بیشتر، روان شدن حرکات و افزایش حرکات خلاقانه از ویژگی های این سیستم خواهند بود. لمس توپ به شیوه جدید این اجازه را به شما می دهد تا به انجام روان تر حرکات مختلف، شانس های خلق گل بیشتری را ایجاد کنید.

تاکتیک های پویا

فیفا 19

سیستم تاکتیک بازی به کاربران این اجازه را خواهد داد تا رویکردهای تاکتیکی مختلفی را پیاده کرده و سفارشی سازی کنند. تنظیمات ترکیب تیم قبل از شروع بازی گسترده تر از گذشته شده و گزینه های جدیدی به آن اضافه شده است.

هر تاکتیکی روی محل جاگیری بازیکنان در زمین، ذهنیت تیم و نحوه بازی تیم در  حمله و دفاع تاثیر گذار خواهد بود و شما می توانید با سلیقه خودتان آن طوری که دوست دارید آن ها را شخصی سازی کنید.

نبردهای 50-50

واکنش های بازیکنان برای تصاحب توپ کامل تر از گذشته شده و با توجه به افزایش هوش مصنوعی بازیکنان، پیروزی در نبردها برای به دست آوردن مالکیت توپ سخت از گذشته خواهد بود.

زمانبندی شوت

با سیستم جدید زمانبندی شوت به سطح جدیدی از کنترل توپ به هنگام زدن ضربه نهایی دسترسی پیدا خواهید کرد و کاربران نحوه دقیق کنترل توپ را بر عهده خواهند گرفت. هنگامی که قصد دارید بعد از یک مرحله فریب دادن بازیکنان حریف توپ را شوت کنید، زمانبندی و میزان فشار وارد شده بر دکمه شوت، روی جایگیری توپ تاثیر مستقیم خواهد داشت.

زمانبندی درست، دقت و قدرت شوت را افزایش می دهد و عدم توجه به این موضوع باعث از دست رفتن موقعیت خواهد شد و در مجموع معیارهای زیادی برای شکل گیری یک شوت عالی در فیفا 19 وجود خواهند داشت.

استفاده از بازیکنان واقعی در شبیه سازی

سیستم انیمیشن های بازی این قابلیت را ممکن می سازد که حرکات بازیکنان واقعی فوتبال در فیفا شبیه سازی شوند و حال در فیفا 19 این تکنولوژی پیشرفته تر از قبل شده و تمام نقاط زمین را پوشش خواهد داد و در نتیجه حرکات بازیکنان بیشتر از همیشه به واقعیت نزدیک خواهد شد.

فیفا 19 در تاریخ 6 مهر امسال برای پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی