ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر و رندر‌هایی از شیائومی می مکس 3 پیش از رونمایی

چند روز بیشتر تا معرفی شیائومی می مکس 3 باقی نمانده و این شرکت چینی سعی کرده تا با منتشر کردن تصاویر و رندر‌های رسمی از این گوشی توجه رسانه‌ها را به خود جلب کند. ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۵

چند روز بیشتر تا معرفی شیائومی می مکس 3 باقی نمانده و این شرکت چینی سعی کرده تا با منتشر کردن تصاویر و رندر‌های رسمی از این گوشی توجه رسانه‌ها را به خود جلب کند. این تصاویر و رندر‌ها تقریباً مشخصات بدست آمده قبلی از این فبلت را تایید می‌کنند.

همانطوری که پیش تر مشخص شده بود، این موبایل از یک نمایشگر بسیار بزرگ ۶.۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ (+FHD) بهره می‌برد که در آن اثری از بریدگی بالای نمایشگر به چشم نمی‌خورد.

شیائومی می مکس 3 از طراحی شبیه به گوشی‌های جدید این برند چینی بهره می‌برد. این مسئله بدین معنی است که در بدنه‌ی آلومینیومی یک حسگر اثرانگشت تعبیه شده و در بالای آن ماژول دوربین اصلی به چشم می‌خورد .این دوربین به دو سنسور ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی مجهز شده و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی دیگر نقش دوربین سلفی را برای این موبایل ایفا خواهد کرد.

به احتمال قوی مدل معمولی این فبلت از یک چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ به همراه ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۶۴،۳۲ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

البته شایعه شده که مدل دیگری به نام می مکس 3 پرو نیز عرضه خواهد شد که از یک چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

ویژگی منحصر به فرد این موبایل بسیار بزرگ می‌تواند باتری غول آسای تعبیه شده در آن باشد چرا که این باتری ظرفیتی معادل ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعت دارد.

گفته می‌شود این موبایل از سیستم عامل اندروید اوریو ۸.۱ به صورت پیش فرض بهره می‌برد و رابط کاربری MIUI 9.6 مخصوص شرکت شیائومی نیز روی آن نصب شده است.

هنوز معلوم نیست که کمپانی چینی چه قیمتی برای این موبایل درنظر گرفته اما رندر‌های منتشر شده از آن مشخص می‌کند که این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • amirhosein rasoulinia
    amirhosein rasoulinia | ۲۶ تیر ۱۳۹۷

    یدفعه ای بگو تبلت دیگه

    • امین قیاسی
      امین قیاسی | ۲۷ تیر ۱۳۹۷

      اتفاقا بحثش بود اما به علل مختلف نمیشه به این گوشی تبلت گفت!

مطالب پیشنهادی