ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مبارزه فیوری با باس فایتی غول پیکر در تریلر جدید Darksiders 3 [تماشا کنید]

بعد از انتشار تریلری 11 دقیقه ای از بازی Darksiders 3 که تصویری کلی از محیط بازی را به ما ارائه می داد، سایت IGN ویدیویی از مبارزه فیوری با یکی از باس فایت های ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

بعد از انتشار تریلری 11 دقیقه ای از بازی Darksiders 3 که تصویری کلی از محیط بازی را به ما ارائه می داد، سایت IGN ویدیویی از مبارزه فیوری با یکی از باس فایت های غول پیکر این عنوان را منتشر کرده است.

آن طور که از این ویدیو پیداست، فیوری به عنوان شخصیت اصلی این قسمت از برادران خودش پر حرف تر بوده و شوخ طبعی بیشتری هم در رفتار او قابل مشاهده است. همچنین مانند تریلر قبلی، بهبود گسترده جلوه های بصری محیط های بازی نسبت به نسخه های پیشین از سری دارک سایدرز به خوبی قابل مشاهده هستند.

قرار است که در Darksiders 3 با باس فایت های متنوعی روبرو شویم که هر کدام از آن از سبک مبازره متفاوتی برخوردار بوده و بنابراین استراتژی های متفاوتی هم برای پیروزی در مقابلشان مورد نیاز است. البته شکست دادن باس فایتی که در این ویدیو قابل مشاهده است، دردسر چندانی برای فیوری به وجود نمی آورد و او با وارد کردن ضربات پیاپی با استفاده از سلاح خود، این موجود غول پیکر را در کمتر از 2 دقیقه از پای در می آورد.

جدا از انتشار دو تریلر اخیر، IGN وعده داه که طی روزهای آتی اطلاعات بیشتری از بخش های مختلف این عنوان را با کاربران به اشتراک بگذارد. چند روز پیش بود که سرانجام تاریخ عرضه این عنوان مشخص شد و باید در 6 آذر پاییز جاری منتظر انتشار Darksiders 3 روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی باشیم. به نظر می رسد که کار استودیو Gunfire Games با این بازی در حال اتمام است و آن ها همزمان مشغول ساخت بازی جدید خود در سبک بقا با نام Remnant: From the Ashes هستند.

قسمت های اول و دوم دارک سایدرز به ترتیب در سال های 2010 و 2012 برای پلتفرم های رایج زمان خود عرضه شدند و با وجود استقبال نسبی منتقدان از آن ها، از نظر مالی عملکرد کاملاً رضایت بخشی نداشتند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی