ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوکیا X5
تکنولوژی

گوشی میان رده نوکیا X5 معرفی شد

نوکیا X5 با سخت افزار قابل قبول و دوربین سلفی بهره مند از هوش مصنوعی، بازارهای چین را هدف گرفته است. کمپانی فنلاندی HMD Global بالاخره از موبایل میان رده نوکیا X5 رونمایی کرد که با تایید بسیاری ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۰

نوکیا X5 با سخت افزار قابل قبول و دوربین سلفی بهره مند از هوش مصنوعی، بازارهای چین را هدف گرفته است.

کمپانی فنلاندی HMD Global بالاخره از موبایل میان رده نوکیا X5 رونمایی کرد که با تایید بسیاری از شایعات قبلی درباره آن همراه است.

این موبایل از نمایشگر ۵.۸۶ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹:۹ بهره می برد که به لطف بریدگی فوقانی ۸۴ درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده است.نوکیا X5در فهرست مشخصات نوکیا X5 چیپست مدیاتک هلیو پی ۶۰، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به چشم می خورد که در نسخه دیگری از این موبایل به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی افزایش پیدا کرده است.

پنل پشتی شیشه ای میزبان اسکنر اثر انگشت و دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و گشودگی دهانه لنز f/2.0 است که در کنار سنسور ۵ مگاپیکسلی ثانویه افکت بوکه را میسر می کند.

دوربین سلفی هم به سنسور ۸ مگاپیکسلی با ضریب اف 2.2، زاویه دید ۸۰ درجه ای و هوش مصنوعی مجهز شده که قابلیت ثبت تصاویر پرتره را به ارمغان می آورد.

وظیفه تامین انرژی نوکیا X5 برعهده باتری ۳۰۶۰ میلی آمپر ساعتی قرار دارد و به صورت پیش فرض از اندروید ۸.۱ پشتیبانی می کند اما کمپانی سازی برنامه ارتقای آن به اندروید پی را نیز در نظر گرفته است. نوکیا X5این موبایل میان رده در رنگ های مشکی، آبی و سفید به دست مشتریان خواهد رسید. کمپانی سازنده برای مدل پایه با ۳ گیگابایت رم و مدل قوی تر مجهز به رم ۴ گیگابایتی به ترتیب قیمت های ۱۴۸ و ۲۰۸ دلار را در نظر گرفته است.

عرضه نوکیا X5 در چین فردا و از طریق سایت رسمی نوکیا و فروشگاه های اینترنتی دیگر شروع خواهد شد. انتظار می رود که این موبایل در آینده با عنوان نوکیا ۵.۱ پلاس به بازارهای خارج از چین نیز راه پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۱ مرداد ۱۳۹۷

    به عنوان یه میان رده خیلی تو دل بورو عه ? ?

  • Syiamak Bahari
    Syiamak Bahari | ۲۷ تیر ۱۳۹۷

    جالب نیست این بریدگیش خداکنه نوکیا هم یه گوشی مث ویو یا آپو بزنه تمام صفحه و اثر انگشت زیر صفحه و دوربین سلفی مکانیکی دیگه فوق العاده میشه

مطالب پیشنهادی