ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پر طرفدار ترین جوک تاریخ؛ فروش نیسان جوک از یک میلیون دستگاه گذشت

پس از گذشت هشت سال که از معرفی نیسان جوک به جهانیان می گذرد، سایت تولیدی ساندرلند انگیس اعلام کرد که یک میلیونیمین دستگاه جوک تولید شده را تولید کرده است. نیسان جوک را می ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | ۲۱:۰۰

پس از گذشت هشت سال که از معرفی نیسان جوک به جهانیان می گذرد، سایت تولیدی ساندرلند انگیس اعلام کرد که یک میلیونیمین دستگاه جوک تولید شده را تولید کرده است. نیسان جوک را می توان یک ریسک بسیار موفق در تاریخ صنعت خودروسازی توصیف کرد.چهره متفاوت این خودرو که با انتقادات فراوانی از سوی کارشناسان طراحی روبرو بود در نهایت به دل مشتریان نشست و این کراس اوور عجیب و کامپکت حالا به یکی از موفق ترین محصولات دوران حیات نیسان مبدل شده است.

Nissan Juke moose test

جوک پس از انقلابی که در دسته کراس اورهای سایز کوچک به راه انداخت شاید نقش اساسی در بین محصولات امروزی نیسان نداشته باشد اما در سال گذشته بیش از 95 هزار دستگاه از این کراس اور تنها در اروپا به فروش رسیده است.

در حال حاضر به ازای هر 105 ثانیه، یک دستگاه جوک از خط تولید ساندرلند خارج می شود.

یک میلیونیمین جوک تولید شده به رنگ VIVID BLUE است که جدیدترین و محبوب ترین رنگ فعلی نیسان جوک ها به شمار می رود. یکی از دلایل موفقیت جوک را باید در شخصی سازی بالای آن دانست. بیش از 20 هزار حالت مختلف، امکان شخصی سازی این خودرو وجود دارد. گرچه مشکی همیشه پر طرفدار ترین رنگ جوک بوده است.

سخنگوی ارشد سایت تولیدی ساندرلند می گوید: تولید یک میلیون دستگاه از نیسان جوک موفقیت بسیار بزرگ و قابل توجهی است. 8 سال پیش ما هیچ خودرویی شبیه به جوک نداشتیم. جوک توانست یک سگمنت جدید را تعریف کند.

چیزی که تا پیش از آن هرگز در بازار وجود نداشت. جوک هنوز به عنوان پرچمدار سگمنت خود شناخته می شود. سایت تولیدی ساندرلند همچنین موفق شده است که بیش از 3 میلیون قشقایی، 2.4 میلیون میکرا و یک و نیم میلیون دستگاه پرایمرس تولید کند.

شرکت جهان نوین آریا نیز پس از چندین سال غیبت نام نیسان در بازار خودرویی ما، پای نیسان را با جوک پرطرفدار به ایران باز کرد که استقبال به نسبت خوبی از سوی بازار تشنه ایران برای چنین خودروهای متفاوتی صورت گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • afshingm
    afshingm | ۲۹ تیر ۱۳۹۷

    پر طرفدار ترین جوک تاریخ ?

مطالب پیشنهادی