ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

چهار روز تا عرضه فورتنایت اندروید باقی مانده است؟

هفت سنگ هفته پیش را با توییت جنجالی تنسنت آغاز کردیم: این کمپانی چند روز پیش تصویری را در حساب توییتر خود منتشر کرد و نکته اینجاست که در عکس تاریخ 24 جولای (2 مرداد) دیده می‌شود. در ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

هفت سنگ هفته پیش را با توییت جنجالی تنسنت آغاز کردیم: این کمپانی چند روز پیش تصویری را در حساب توییتر خود منتشر کرد و نکته اینجاست که در عکس تاریخ 24 جولای (2 مرداد) دیده می‌شود. در این بین هم بازیکن‌ها دو دسته شدند؛ آن‌هایی که این تاریخ را به عرضه فورتنایت اندروید ربط داده‌اند و کاربرانی که اعتقاد دارند این دو مسئله هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارد.

حالا با توجه به گزارشات به دست آمده به نظر می‌رسد که حق با دسته اول است. کانال یوتوب Tracker Network که آمار بازی‌های آنلاین مختلف همانند فورتنایت را رصد می‌کند، در آخرین نسخه بازی متوجه کدهایی شده که به واسطه آن‌ها ساخته اپیک گیمز می‌تواند روی سیستم عامل گوگل نیز اجرا شود.

فورتنایت اندروید
نمایی از عکسی که تنسنت منتشر کرده بود. این کمپانی 40 درصد از سهام استودیوی اپیک گیمز را در اختیار دارد.

در واقع در این نسخه، اپیک گیمز گزینه‌های اجرایی و کدهای بهینه‌سازی‌های موتور بازی برای سیستم عامل گوگل را در کلاینت قرار داده و به همین خاطر نباید خیلی تا عرضه فورتنایت اندروید فاصله داشته باشیم. از طرفی چون فصل پنجم بازی تازه آغاز شده و تقریبا تا اواخر شهریور هم طول می‌کشد، اکنون زمانی مناسبی برای انتشار نسخه اندروید به حساب می‌آید.

اپیک گیمز هر ده هفته یک بار، فصل جدیدی از فورتنایت را با محتویات و آیتم‌های جدیدتر عرضه می‌کند. این کمپانی قبلا گفته بود که بازی تابستان امسال به انتشار می‌رسد و حالا باید چهار روز باید صبر کنیم تا ببینیم فایل‌های اندرویدی کشف شده به توییت تنسنت مرتبط هستند یا نه. نسخه iOS فورتنایت چند ماه پیش به مرحله انتشار رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی