ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروش چیپست های موبایل TSMC
تکنولوژی

پیش بینی TSMC از افزایش تقاضا برای چیپست های موبایل و افول محبوبیت چیپ های ماینینگ

با نزدیک شدن به ماه سپتامبر انتظارها برای رونمایی از آیفون های جدید اپل افزایش می یابد و این به معنی افزایش ترافیک کاری شرکای سخت افزاری این شرکت از جمله TSMC است. طبق پیش بینی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

با نزدیک شدن به ماه سپتامبر انتظارها برای رونمایی از آیفون های جدید اپل افزایش می یابد و این به معنی افزایش ترافیک کاری شرکای سخت افزاری این شرکت از جمله TSMC است. طبق پیش بینی این شرکت تقاضا برای چیپست های موبایلی در ماه های آینده افزایش و در آن سو نیز فروش چیپ های مناسب برای ماینینگ ارزهای رمزپایه کاهش خواهد یافت.

گرچه میزان فروش موبایل های هوشمند تا این وقت از سال چندان هیجان انگیز نبوده، اما چیپ ساز تایوانی باور دارد که می تواند سال ۲۰۱۸ را با یک درصد رشد تک رقمی قابل قبول به پایان برساند. آن هم با عرضه نخستین چیپ های ۷ نانومتری موبایل که قرار است با نام A12 در قلب آیفون های جدید امسال قرار بگیرند.

برخلاف حوزه موبایل، TSMC اعلام کرد که فروش چیپ هایش در حوزه استخراج ارزهای رمزپایه به هیچ وجه راضی کننده نبوده است. لازم به ذکر است که این شرکت در روزهای اوج محبوبیت این پول های مجازی در ماه های پایانی سال ۲۰۱۷، به مانند بسیاری فعالان بازار سخت افزار اقدام به تولید کیت های ماینینگ قدرتمند جهت استخراج کرد، اما به دنبال کاهش قیمت پول های مجازی حالا فروش کیت های مذکور نیز به شدت افت کرده است.

به هر حال مدیرعامل TSMC معتقد است که فروش بالای چیپ های مجتمع موبایل ها می تواند عملکرد کلی کمپانی تحت مدیریتش را در انتهای سال در محدوده مثبت نگاه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی