ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چینی ها موفق به تولید نمایشگر OLED برای آیفون می شوند؟

شرکت BOE چین که بزرگترین کارخانه تولید نمایشگرهای LCD به حساب می آید،در پی به بدل شدن به تأمین کننده نمایشگرهای OLED مورد نیاز برای پرچمداران آیفون است. BOE Technology Group اکنون نمایشگرهای آیپدهای اپل ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

شرکت BOE چین که بزرگترین کارخانه تولید نمایشگرهای LCD به حساب می آید،در پی به بدل شدن به تأمین کننده نمایشگرهای OLED مورد نیاز برای پرچمداران آیفون است.

BOE Technology Group اکنون نمایشگرهای آیپدهای اپل را تولید می کند. با این حال چین از کره جنوبی و ژاپن در زمینه تولید نمایشگرهای پیشرفته عقب تر است و امید می رود با بالا رفتن پرچم کارخانه BOE در ایالت سیچوان چین مهندسان این شرکت بتوانند فناوری نمایشگر را تا حد رقیبان خود ارتقا دهند.

به گزارش وبسایت فون آرنا در بین شرکت های دیگر، BOE یک مزیت دارد؛ این شرکت تنها تولید کننده نمایشگر چینی است که برای اپل پنل تولید می کند. اما در کوپرتینو مدیران اپل چه فکر می کنند؟

از آنجایی که اپل مدتها است در پی کم کردن وابستگی خود به سامسونگ است، به نظر می رسد این موضوع نیز خوشایند اپل باشد. علاوه بر این فراموش نکنیم که سوالاتی در مورد کیفیت نمایشگرهای تولید شده توسط ال جی برای اپل نیز مطرح شده است.

در نهایت باید اشاره کرد که اپل مایل است قطعات مورد نیاز برای دستگاه های خود را از چندین منبع مختلف تأمین کند تا در صورتی که احیاناً مشکلی پیش آمد، بتواند با اتکا بر دیگر تأمین کنندگان بر این مسائل غلبه کند. همچنین در این شرایط وقتی بحث قیمت مطرح می شود، اپل می تواند تولید کنندگان را در برابر یکدیگر قرار داده و از این موضوع به نفع خود بهره ببرد.

بر اساس گفته منبعی مطلع از موضوع، زودترین زمانی که این شرکت قادر خواهد بود نمایشگر های OLED مورد نیاز اپل را تأمین کند سال 2020 خواهد بود. این کمپانی البته همین حالا هم مشتریان بزرگ دیگری به غیر از اپل دارد؛ نمایشگرهای گوشی میت RS هواوی اکنون توسط BOE تأمین می شوند و در سال جاری انتظار می رود سایر شرکت ها نیز قراردادهایی را با آن منعقد کنند. در صورتی که کیفیت مورد نیاز اپل هم تأمین شود، احتمالاً مدیرانی از کوپرتینوی هم پای قرارداد با BOE را امضا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی