ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

گردهمایی مرسدس بنز های کلاسیک

آخرین جمعه تیرماه گرم و سوزان سال 97 به مناسب هفته کرامت، هیئت اتومبیل رانی استان تهران گردهمایی برای خودروهای کلاسیک مرسدس بنز ترتیب داد. در این مراسم که  32 دستگاه مرسدس بنز کلاسیک ارزشمند ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۸

آخرین جمعه تیرماه گرم و سوزان سال 97 به مناسب هفته کرامت، هیئت اتومبیل رانی استان تهران گردهمایی برای خودروهای کلاسیک مرسدس بنز ترتیب داد. در این مراسم که  32 دستگاه مرسدس بنز کلاسیک ارزشمند حضور داشتند. مسیر میدان دانشجو تا رودهن را به اتفاق یکدیگر طی کردند.

در این گردهمایی از اتاق W111 مرسدس بنز به عنوان قدیمی ترین عضو گروه تا بنز W123 ملقب به اتاق دانشجویی، اتاق W126 و مدل محبوب W116 و بنز ملقب به کوپل اتاق W124 حضور داشتند.

از آن جا که در  دیگر کشورها خودروهای کلاسیک به منزله گنجینه های ملی شناخته می شود. امروزه نگه داری این دست از خودروها با توجه به نبود رابطه مستقیم با شرکت مادر و کمبود قطعات یدکی بیش از پیش برای مالکان آن ها سخت و دشوار شده است و قانون گذار نیز با وضع قوانین عجیب و غریب و غیر کاربردی به مشکلات این دست از خودروها دامن می زند.

در هر صورت در چند سال اخیر با تشکیل کلوپ های تخصصی و برنامه های برگزار شده توسط این کلوپ ها و استقبال بسیار خوب مردم، وضعیت به مقداری بهبود پیدا کرده است اما همچنان از شرایط آرمانی به دور است و خودروهای کلاسیک ارزشمند بسیار زیادی به دلیل مشکلات و موانع سر راه آن ها در دریافت پلاک و...در حال نابودی هستند.

از آن جا که حضور این خودروهای ارزشمند تنها محدود به همایش ها، نمایشگاه ها و گردهمایی ها محدود می شود. انتظار می رود قانون گذار با توجه به شرایط موجود با وضع قوانین جدیدی در این زمینه یاری رسان خیل عظیمی از عشاق و دوست داران این دست از خودروها باشد.

در ادامه می توانید تصاویری از این گردهمایی را که توجه بسیار زیادی را در طول مسیر به خود جلب کرده بود مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی