ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

یوتوب
تکنولوژی

تب اکسپلور در یوتوب به طور آزمایشی شروع به فعالیت کرد

مدتی هست که یوتوب چند قابلیت جدید را در اپلیکیشن‌های موبایل خود به بوته آزمایش گذاشته تا با دریافت بازخورد از جمع محدود تسترها، آن‌ها را برای کلیه کاربرانش در سراسر دنیا منتشر کند. این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

مدتی هست که یوتوب چند قابلیت جدید را در اپلیکیشن‌های موبایل خود به بوته آزمایش گذاشته تا با دریافت بازخورد از جمع محدود تسترها، آن‌ها را برای کلیه کاربرانش در سراسر دنیا منتشر کند.

این بار و بر خلاف رویه گذشته، سازندگان محبوب‌ترین پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیوی دنیا تصمیم گرفته‌اند که کاربران را با انتشار قابلیت‌های آزمایشی غافلگیر نکرده و از قبل جزئیات کاملی در خصوص آن ارائه نمایند.

یکی از جدیدترین این قابلیت‌ها، تب اکسپلور جدید است. تب جدید به گونه‌ای طراحی شده تا کاربران بتوانند به کشف ویدیوهای تازه بپردازند، البته این بار از سوی تولیدکنندگان محتوایی که با آن‌ها آشنا نیستند.

تب اکسپلور بر اساس علایق شما شخصی‌سازی می‌شود

مثل همیشه، تب اکسپلور جدید بر اساس علایق شما شخصی‌سازی می‌شود تا تنها پیشنهادهایی را دریافت کنید که به آن‌‌ها علاقه‌مندید. البته این بار پیشنهادات کمی گسترده‌تر هستند. به عنوان مثال اگر ویدیوهای زیادی از تلسکوپ‌ها دیده باشید، ممکن است تب اکسپلور جدید تماشای ویدیوهایی در مورد دوربین‌های پیشرفته و گران‌قیمت را هم به شما ارائه کند.

تغییراتی که گفتیم را فقط می‌‌توانید در نسخه iOS یوتوب ببینید. به گفته گوگل، شاید فقط یک درصد از کاربران آیفون متوجه جایگزینی بخش Trending با تب اکسپلور جدید بشوند. با این وجود، هنوز هم می‌توان با ورود به اکسپلور از طریق یک میان‌بر به بخش قدیمی ترندها دسترسی پیدا کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی