ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دانلود کنید: آسفالت ۹ برای اندروید، iOS و ویندوز ۱۰ منتشر شد

بروزرسانی [3 مرداد]: آسفالت 9 زودتر از موعد گفته شده، دقایقی پیش به عرضه جهانی رسید و خبر خوشحال کننده اینجاست که نسخه اندروید بازی برای آی‌ پی‌های ایران نیز باز است. بنابراین بدون نیاز ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

بروزرسانی [3 مرداد]: آسفالت 9 زودتر از موعد گفته شده، دقایقی پیش به عرضه جهانی رسید و خبر خوشحال کننده اینجاست که نسخه اندروید بازی برای آی‌ پی‌های ایران نیز باز است. بنابراین بدون نیاز به نرم افزار تغییر آی‌ پی، دانلود آسفالت 9 از گوگل پلی هم ممکن خواهد بود. بازی با بازخوردهای مثبتی مواجه شده و بازیکن‌ها استقبال خوبی از آن داشته‌اند. بررسی دیجیاتو از آسفالت 9 را می‌توانید از اینجا بخوانید.

خبر اصلی: دقایقی پیش کمپانی گیم‌لافت در استریمی از گیم پلی نهمین شماره آسفالت، تاریخ عرضه بازی را مشخص کرد و با توجه به گفته‌های توسعه‌دهنده نیازی نیست خیلی منتظر این عنوان بمانیم؛ «آسفالت 9: افسانه‌ ها» (Asphalt 9: Legends) دو روز دیگر و در تاریخ 26 جولای (4 مرداد) به صورت جهانی برای هر سه پلتفرم اندروید، iOS و ویندوز 10 منتشر خواهد شد.

در روزهای پایانی سال 1396 بود که گیم لافت در اقدامی غافل گیر کننده قسمت جدید سری اتومبیل‌رانی خود را در کشور فیلیپین و برای سیستم عامل iOS عرضه کرد. نزدیک به سه ماه بعد از این اتفاق نیز نسخه اندروید بازی در بعضی منطقه‌ها منتشر شد و حالا کمتر از 48 ساعت مانده تا دانلود آسفالت 9 برای کاربران دیگر کشورها ممکن شود.

در کنار تعیین تاریخ عرضه بازی، سازنده به بعضی از سوالاتی که کاربران در طول استریم پرسیدند هم پاسخ داد که شاید مهمترین آن‌ها به حضور بخش آفلاین در این عنوان برگردد. برخلاف آسفالت 8، در نسخه سافت لانچ آسفالت 9 خبری از قسمت آفلاین نبود و بعضی از طرفداران امیدوار بودند تا در نسخه نهایی گیم لافت این بخش را به عنوانش اضافه کند.

دانلود آسفالت 9

با این حال سازندگان به خاطر هک نشدن بازی (پس منتظر مود آسفالت 9 هم نباشید) تصمیم گرفته‌اند تا ساخته‌شان را تمام آنلاین کنند. همچنین مشخص شده که بعد از عرضه آسفالت 9 فرانسوی‌ها همچنان به پشتیبانی از آسفالت 8 ادامه می‌دهند؛ آسفالت 8 با بیش از 100 میلیون دانلود یکی از محبوب‌ترین عناوین گوشی است و عجیب نیست که گیم لافت به این زودی‌ها دست از سر عنوانش برندارد.

پشتیبانی از کنترلر و نمایش حالت جدیدی تحت عنوان Escape Mode از دیگر نکات مهم استریم بودند. در بخش Escape Mode پلیس‌ها به دنبال بازیکن‌ها می‌افتند و در زمانی معین باید از دست آن‌ها فرار کنید. اگر دوست دارید بدانید بازی با گوشی‌تان سازگار است یا نه می‌توانید لیست دیوایس‌هایی (iOS و اندروید) که آسفالت 9 از آن‌ها پشتیبانی می‌کند را ببینید.

دانلود آسفالت 9 برای اندروید

آسفالت 9 هر چند همچنان به عرضه جهانی نرسیده ولی بازیکن‌ها نسبت به نسخه محدود بازی واکنش‌های مثبتی نشان داده‌اند. بازی هم اکنون از بین 4100 رای در اپ استور توانسته میانگین امتیازی 4.7 را از 5 به دست بیاورد، رقمی که آسفالت 9 را تبدیل به یکی از بهترین عناوین گیم لافت در مرحله سافت لانچ می‌کند. دیجیاتو در بخشی از نیم‌نگاه خود از آسفالت 9: افسانه‌ ها نوشت:

Asphalt 9 نشان داده که گیم‌لافت همچنان توانایی ساخت بازی‌های خوب را دارد. اثر جدید فرانسوی‌ها عنوان بی‌نقصی نیست ولی بازی جزو آن دسته عناوینی قرار دارد که ویژگی‌های مثبت‌شان به نقاط ضعف غلبه می‌کنند. بنابراین هنگام تجربه آسفالت 9 جای اینکه به مشکلات فکر کنید، ترجیح می‌دهید ماشین‌ها را در مسیرهای زیبای بازی کنترل می‌کنید و به فکر آزاد کردن اتومبیل‌های جدید مسابقات بیشتری را به پایان برسانید.

Asphalt 9: Legends

Asphalt 9: Legends

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: 1500 / 1420 / 1840 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • نیما
    نیما | ۴ مرداد ۱۳۹۷

    این که اصن رانندگی نمیکنه ادم ?
    فقط میکشی به چپ و راست. خودش همه کاری می کنه.

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۴ مرداد ۱۳۹۷

      سلام، فقط بخش آموزشی اینطوریه و تو تنظیمات می‌تونید کنترل رو روی حالت Manual هم بذارید

      • نیما
        نیما | ۴ مرداد ۱۳۹۷

        اهان
        ممنون از راهنمایی ??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی