ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اشکال در چیپ T2 مک بوک پرو ۲۰۱۸
تکنولوژی

چیپ T2 به نگرانی تازه کاربران مک بوک پروهای اپل تبدیل شده است

پس از انتقادات فراوان از نحوه عملکرد کیبورد و باتری مک بوک پروهای سال گذشته اپل، این شرکت امسال لپ تاپ های خود را با ایجاد برخی به روز رسانی ها و اصلاحات جهت جلب ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

پس از انتقادات فراوان از نحوه عملکرد کیبورد و باتری مک بوک پروهای سال گذشته اپل، این شرکت امسال لپ تاپ های خود را با ایجاد برخی به روز رسانی ها و اصلاحات جهت جلب رضایت کاربران روانه بازار کرده حال اما به نظر می رسد چیپ T2 به کار رفته در مک بوک پروهای ۲۰۱۸ قرار است به دغدغه جدید کاربران آنها تبدیل شود.

برای نخستین بار کاربری به وبسایت دیجیتال ترندز خبر داد که در مک بوک پروهای جدید اخطارهای «Kernel panic» متعددی از طرف سیستم عامل داده می شود. این اخطارها زمانی به وجود می آیند که هسته سیستم عامل بروز اشکالی حیاتی را در عملکرد خود تشخیص دهد.

اشکال در چیپ T2 مک بوک پرو ۲۰۱۸

بررسی های بیشتر نشان داد که بخش اعظم این اخطارها مربوط به «Bridge OS» می شود، سیستم عاملی که توسط چیپ T2 برای بوت امن سیستم، رمزنگاری بهتر فضای ذخیره سازی و پشتیبانی از عملکرد فرامین صوتی دستیار سیری مورد استفاده قرار می گیرد.

هنوز میزان گستردگی نقص داخلی مورد اشاره مشخص نیست. ضمن این که کمپانی اپل اخیراً نیز یک به روز رسانی کوچک را برای ارتقای عملکرد لپ تاپ هایش ارائه داده که به نظر می رسد برای رفع مشکل مذکور باشد.

تا امروز هیچ کدام از روش های معمول رفع عیب از جمله فرمت کامل فضای ذخیره سازی و یا نصب مجدد سیستم عامل نیست نتوانسته جلوی بروز  Kernel panic در سیستم عامل را بگیرد، مسئله ای که نشان می دهد نقص به صورت عمیقی در هسته اصلی سیستم عامل جای خوش کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی