ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت انواع خودروى لوکس در بازار تهران+ جدول

افزایش قیمت‌ خودروهای وارداتی در این روزها به حدی غافلگیر کننده است که مشتریانی که قبلاً قصد خرید خودرو داشتند، دست نگه داشته و منتظر تعیین تکلیف بازار هستند. افزایش سرسام ‌آور قیمت خودروهای مختلف ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

افزایش قیمت‌ خودروهای وارداتی در این روزها به حدی غافلگیر کننده است که مشتریانی که قبلاً قصد خرید خودرو داشتند، دست نگه داشته و منتظر تعیین تکلیف بازار هستند. افزایش سرسام ‌آور قیمت خودروهای مختلف داخلی و وارداتی سبب تنش در اقتصاد ایران شده است. مسئولان و ناظران عواملی مانند نقدینگی بیش از حد، فقدان نظارت دولت، تحریم ‌ها، بالا رفتن بهای ارز و تصمیم ‌های غیر کارشناسی را از عوامل مؤثر در این زمینه می دانند. طی روزهای اخیر شرکت‌ های واردکننده خودرو همزمان با افزایش قیمت دلار نسبت به افزایش قیمت‌ ها در انواع محصولات خود به خصوص خودروى لوکس اقدام کرده ‌اند. افزایش نرخ دلار نه تنها بر قیمت خودرو های داخلی تاثیر گذار بود بلکه خودرو های خارجی و وارداتی را هم درگیر خود کرده است.
قیمت روز انواع خودروى لوکس در بازار تهران را می‌ توانید در جدول زیر ببینید:خودروى لوکس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • afshingm
    afshingm | ۶ مرداد ۱۳۹۷

    وقتی اینا انقدر میره بالا قطعا گرون شدن خودرو ساخت داخل و مونتاژ داخل و چینی و غیره توجیح پیدا می کنه ! در صورتی که قیمت اصلی همین خودروها با احتساب دلار ده هزار تومنی باز هم این قیمت های فعلی نمیشه !!!

مطالب پیشنهادی