ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بازی‌های موبایلی که می‌توانید جایگزین فورتنایت برای اندروید کنید

چه کسی فکرش را می‌کرد یک بازی به چنان محبوبیتی برسد که عرضه نسخه گوشی آن تا این اندازه پیچیده شود؟ فورتنایت با موفقیت‌های عجیب و غریبش تمام معادلات را به زده و انتشار بازی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

چه کسی فکرش را می‌کرد یک بازی به چنان محبوبیتی برسد که عرضه نسخه گوشی آن تا این اندازه پیچیده شود؟ فورتنایت با موفقیت‌های عجیب و غریبش تمام معادلات را به زده و انتشار بازی برای اندروید حالا به یکی داغ‌ترین بحث‌های صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است. به خصوص بعد از آنکه پای سامسونگ به وسط آمد.

در حالی که انتظار می‌رفت بازی هفته گذشته به اندروید بیاید اما این اتفاق نیافتد و به جای آن، شایعه‌ای عجیب‌تر از سوی بعضی منابع معتبر دست به دست چرخید؛ سامسونگ می‌خواهد فورتنایت اندروید را به مدت 30 روز در انحصار گلکسی نوت 9 نگه دارد. این قراردهای انحصاری هر چند بین اپل و بازیسازان مرسوم است اما سازندگان دیوایس‌های اندرویدی تاکنون از این قراردهای بزرگ امضا نکرده‌اند.

با این وجود انگار محبوبیت زیاد فورتنایت باعث شده تا سامسونگ سنت شکنی کند. خوشبختانه به واسطه حضور عناوین هم سبک، اگر از علاقه مندان به فورتنایت هستید می‌توانید تا زمان انتشار بازی برای اندروید وقت خود را با جایگزین‌های آن بگذرانید. امروز به سراغ همین بازی‌ها رفته‌ایم و به کسانی که دنبال بازی شبیه فورتنایت اندروید هستند، پیشنهاد می‌کنیم مطلب پیش‌رو را از دست ندهند.

Creative Destruction

Creative Destruction android

بگذارید همین ابتدا خیال‌تان را راحت کنیم؛ اگر به دنبال نزدیک‌ترین تجربه از فورتنایت با بالاترین کیفیت ممکن هستید، گزینه‌ای بهتر از Creative Destruction پیدا نمی‌کنید. بازی به قدری عملکرد پایدار و خوبی دارد که احتمالا در همان دقایق اولیه فورتنایت را فراموش کرده و به کشتن بازیکن‌های بیشتر در نبردها فکر می‌کنید. در کنار حضور تمام ویژگی‌های فورتنایت در Creative Destruction، این عنوان دارای نمای اول شخص نیز است.

Creative Destruction

Creative Destruction

سازنده: Yuan Zuo قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1000 مگابایت زبان:

Rocket Royale

بازی شبیه فورتنایت

راکت رویال بهترین گزینه لیست نیست و هنوز مشکلات گوناگونی دارد، با این وجود بازی با افزایش طرفدارانش در این مدت و بروزرسانی‌های مداومی که دریافت کرده نشان داده می‌خواهد بهتر بشود. بنابراین می‌توانیم فرصتی به ساخته OneTonGames بدهیم، مخصوصا که بازی با وجود تمام شباهت‌هایش با فورتنایت اما به خاطر حال و هوای گرافیکی متفاوت خود تا حدی توانسته راهش را از ساخته معروف اپیک گیمز جدا کند.

Rocket Royale

Rocket Royale

سازنده: OneTonGames قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 96.32 مگابایت زبان:

PUBG Mobile

بهترین بازی های اندروید

از پابجی موبایل به بعد هیچکدام قابلیت ساخت‌وساز را همانند فورتنایت ندارند اما این مسئله به این معنا نیست که بقیه بازی‌های لیست نمی‌توانند جایگزین خوبی برای ساخته اپیک گیمز باشند. پابجی با ارائه یک تجربه واقع‌گرایانه و کمی کند‌تر، توانسته کسانی که از گیم‌پلی آرکیدگونه فورتنایت خسته شده‌اند و به دنبال عنوانی جدی‌تر هستند را به سمت به خود بکشاند. همانند بقیه بازی‌های بتل رویال، در اینجا نیز صد بازیکن بدون تجهیزات در محیط رها می‌شوند و در این بین برنده کسی است که بتواند زنده بماند.

PUBG Mobile

PUBG Mobile

سازنده: Tencent Mobile قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1700 / 1350 مگابایت زبان:

Rules of Survival

پابجی

یکی از دلایلی که با وجود پابجی موبایل، Rules of Survival با قدرت به حیات خود ادامه می‌دهد انتشار بروزرسانی‌های مختلف برای بازی است. چینی‌ها هر چند وقت یک بار بازیکن‌هایشان را با ویژگی‌های جدید به وجد می‌آورند و در آخرین آپدیت نیز شاهد حضور حالت «ماشین جنگی» (Death Race) در بازی بودیم. در این مود بازیکن‌ها به 15 تیم 4 نفره تقسیم می‌شوند و هر تیم نیز یک ماشین دارد. حالا تنها یک وظیفه دارید؛ با اتومبیل‌تان بقیه ماشین‌ها را نابود کنید.

Rules of Survival

Rules of Survival

سازنده: Netease قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1300 / 1290 مگابایت زبان:

CrossFire Legends

CrossFire Legends

دانلود CrossFire: Legends حکم یک تیر و دو نشان را دارد. هم با حالت «بتل رویال» بازی که شبیه به پابجی موبایل است می‌توانید در محیطی بزرگ برای بقا بجنگید و هم در مود «بازیکن در برابر بازیکن» (PVP) که تا حدودی یاد و خاطره کانتر استرایک را زنده می‌کند، در نقشه‌های کوچک‌تر نبردهایی با سرعت بیشتر را تجربه کنید. البته بخش بتل رویال بازی به اندازه PVP آن جذاب نیست اما حضور این دو در کنار یکدیگر باعث شده تا از هر کدام که خسته شدید، به سراغ دیگری بروید.

CrossFire: Legends

CrossFire: Legends

سازنده: Tencent Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 814 / 675 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی