ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماکت های جدید آیفون 10پلاس و آیفون 9 را ببینید [به روزرسانی]

به نظر می‌رسد اپل در بیستم شهریور ماه به معرفی سری محصولات جدید خود بپردازد. این گجت‌ها شامل ایرپاد‌های جدید، دو نسخه آیپد پرو سال ۲۰۱۸ و سری اپل واچ 4 خواهند شد. به احتمال ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۵

به نظر می‌رسد اپل در بیستم شهریور ماه به معرفی سری محصولات جدید خود بپردازد. این گجت‌ها شامل ایرپاد‌های جدید، دو نسخه آیپد پرو سال ۲۰۱۸ و سری اپل واچ 4 خواهند شد. به احتمال قوی در این تاریخ علاوه بر موارد اشاره شده، شاهد رونمایی از آیفون‌های سال ۲۰۱۸ هم خواهیم بود. حال ماکت‌های جدیدی از آیفون 10 پلاس و آیفون 9 در فضای مجازی منتشر شده که طراحی ظاهری آنها را به نمایش می‌گذارد.

با مشاهده‌ی این ماکت‌های جدید متوجه می‌شویم آیفون 10 پلاس که قرار است به همراه نمایشگری ۶.۵ اینچی عرضه گردد، ظاهری دقیقاً شبیه به آیفون 10 خواهد داشت. تنها تفاوت میان آنها شاید اندازه‌ی خالص مدل جدید باشد.

بدین ترتیب آیفون 10 پلاس بدنه‌ی شیشه‌ای و فریم فولادی خواهد داشت و یک ماژول دوربین عمودی متشکل از دو سنسور و فلش LED دوگانه برای آن استفاده خواهد شد.

علاوه بر این، ماکت جدید از طرح بندی کلید‌هایی مشابه با مدل قبلی بهره خواهد برد. از این رو کلید‌های تنظیم صدا در سمت چپ و کلید هوم که قرار است میانبری برای دستیار سیری باشد، در سمت راست گوشی قرار خواهد گرفت.

ماکت کوچکتر احتمالاً به ارزانترین گوشی سری آیفون‌های سال ۲۰۱۸ اختصاص دارد. بر اساس این ماکت، در آیفون 9 یک نمایشگر ۶.۱ اینچی تعبیه شده و از آنجایی که قرار است این گوشی یک صفحه نمایش LCD داشته باشد، حاشیه‌های پهن‌تری برای آن درنظر گرفته خواهد شد.

از طرف دیگر وبسایت ژاپنی Macotakara مدعی شده که آیفون 9 از تکنولوژی منحصر به فردی به نام Full Active LCD استفاده خواهد کرد و به همین دلیل از حاشیه‌های بسیار نازکتری نسبت به نسل بعد آیفون 10 و آیفون 10 پلاس بهره‌ خواهد برد.

با این حال موبایل اقتصادی یاد شده علاوه بر طراحی تمام نمایشگره خود یک دوربین تکی خواهد داشت و بدنه‌ی پشتی‌اش بسیار شبیه به آیفون 4 خواهد شد.

به نظر می‌رسد آیفون 10 پلاس و نسل بعدی آیفون 10 تا اواسط مهرماه به بازار عرضه شوند اما برخی منابع از بروز مشکل در فرایند تولید پنل های آیفون 9 خبر می‌دهند. به گفته آنها نرخ بازدهی تولید این پنل ها حدود یک درصد است که در این صورت عرضه آیفون 9 تا آبان ماه به تاخیر خواهد افتاد.

با این حال فعلاً تمامی این صحبت‌ها در حد شایعه باقی می‌ماند و باید حدوداً یک ماه دیگر منتظر معرفی رسمی آیفون‌های سال ۲۰۱۸ بمانیم تا از صحت این شایعه‌ها و برنامه های آتی اپل باخبر شویم.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: ۸ مرداد ۱۳۹۷]

 

به روز رسانی:

به تازگی تصاویر و ویدیو‌های دیگری از این ماکت‌های جدید منتشر شده که بر خلاف مدل‌های قبل از رنگ‌های متفاوتی بهره می‌برند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی