ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گزارش مالی هواوی
تکنولوژی

گزارش مالی هواوی از رشد ۱۵ درصدی درآمدهایش در نیمه نخست ۲۰۱۸ خبر می دهد

گزارش مالی هواوی برای نیمه نخست سال مالی ۲۰۱۸ صبح امروز منتشر شد و آنطور که از شواهد امر بر می آید دوران رشد نجومی برای این تولیدکننده چینی تلفن های همراه به سر آمده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۰

گزارش مالی هواوی برای نیمه نخست سال مالی ۲۰۱۸ صبح امروز منتشر شد و آنطور که از شواهد امر بر می آید دوران رشد نجومی برای این تولیدکننده چینی تلفن های همراه به سر آمده است.

براساس این گزارش شرکت چینی مورد بحث درآمدی معادل با ۳۶.۲ میلیارد پوند را در این بازه زمانی شش ماهه داشته که ۱۵ درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد. البته اشاره کنیم که عایدی هواوی در شش ماهه نخست سال قبل نیز ۱۵ درصد نسبت به سال ۲۰۱۶ بیشتر شده بود اما در سال ۲۰۱۶ چینی ها رشدی معادل ۴۱ درصد را تجربه کرده بودند.

درآمدهای هواوی در شش ماهه نخست ۲۰۱۶ رشدی ۴۱ درصدی نسبت به سال قبل داشت

این کمپانی ساکن شنژن اعلام کرده که حاشیه سودش روی ۱۴ درصد ثابت مانده که این رقم از سود ۱۱ درصدی کسب شده برای دوره مشابه سال قبل بیشتر است. البته در گزارش مالی هواوی این موفقیت به اقدامات صورت گرفته در راستای صرفه جویی در هزینه ها و بهبود کیفیت محصولات نسبت داده شده و همینطور وعده داده شده که عملکرد خوب آن تا پایان سال به همین منوال ادامه می یابد.

در گزارش سال ۲۰۱۷ هواوی تقریبا نیمی از کسب و کار این شرکت به اپراتورها مربوط می شد و درآمدهای آن از ارتباط مستقیمش با مصرف کنندگان تنها برابر با ۴۰ درصد کل عایدی اش عنوان شده. کسب و کار سازمانی هواوی نیز ظاهرا رشدی قابل ملاحظه برابر با ۳۵.۱ درصد نسبت به سال قبل را تجربه کرده و مجموعا ۹.۱ درصد از کل درآمد شش ماهه هواوی از آن ناشی شده.

در گزارش مالی هواوی همچنین بر راهکارهای 5G و همچنین تلاش ها برای اجرای معماری شبکه تماما وابسته به کلاود در زیرساخت اپراتورها تاکید شده است.

این غول تکنولوژی چینی همچنین به تلاش هایش در حوزه کلاود نیز ادامه داده و از نزدیک فعالیت های آمازون و مایکروسافت در این بازار را زیرنظر دارد. در همین راستا نیز هواوی تکنولوژی هایی را در زمینه یادگیری عمیق، سرچ تصاویر و ویدیوهای هوشمند انجام داده که بنابر ادعای آن کارکردهای گسترده در زمینه صنعتی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی