ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه آگوست را اینجا ببینید

سرانجام سونی از لیست بازی های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه آگوست رونمایی کرد که در آن نام بازی های شناخته شده ای به چشم می خورد. مطابق با روندی که سونی طی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

سرانجام سونی از لیست بازی های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه آگوست رونمایی کرد که در آن نام بازی های شناخته شده ای به چشم می خورد. مطابق با روندی که سونی طی سال های اخیر پیش گرفته، کنسول های پلی استیشن 4، پلی استیشن ویتا و پلی استیشن 3 هر ماه 2 بازی رایگان دریافت خواهند کرد.

البته در ماه جاری 2 بازی Here They Lie و Knowledge is Power که اولی یک بازی ترسناک برای پلی استیشن وی آر و دومی عنوانی در سبک خانوادگی است هم در لیست بازی های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس جای خواهند داشت.

برای پلی استیشن 4، بازی مافیا 3 و Dead By Daylight به صورت رایگان در دسترس خواهند بود. مافیا 3 با وجود مشکلات عجیب و غریبش در هنگام انتشار، با دریافت به رورزسانی های متعدد پیشرفت چشم گیری نسبت به گذشته داشته و قطا ارزش تجربه کردن، آن هم به صورت رایگان را خواهد داشت.

Dead by Daylight نیز از آن دسته از عناوینی چندنفره ای است که با وجود گذشتن 2 سال از عرضه آن، هنوز طرفداران زیادی دارد و به تازگی محتوای جدیدی هم برای آن عرضه شده است.

سرویس پلی استیشن پلاس
Dead by Daylight

جدا از این ها، بازی های Serious Sam 3 BFE و Bound by Flame عناوین رایگان پلی استیشن 3 در ماه جاری میلادی هستند و کاربران کنسول پلی استیشن ویتا هم 2 بازی Space Hulk و Draw Slasher را، رایگان دریافت می کنند.

در انتها نگاهی به لیست بازی های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه آگوست خواهیم داشت:

پلی‌استیشن 4:

  • Mafia III
  • Dead by Daylight

پلی‌استیشن 3:

  • Serious Sam 3 BFE
  • Bound by Flame

پلی‌استیشن ویتا:

  • Space Hulk
  • Draw Slasher

پیش از این مشخص شده بود که کاربران این سرویس طی ماه گذشته به 39 میلیون نفر کاهش پیدا کرده اند. در ضمن، برای اطلاع از لیست بازی های رایگان پلی استیشن پلاس در ماه های گذشته سال 2018 می توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی