ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رکورد شکنی فولکس‌واگن I.D. R [تماشا کنید]

چندی پیش فولکس واگن ویدئویی منتشر کرد مبنی بر اینکه رومن دوماس راننده تیم فولکس‌واگن، در رقابت‌های صعود تپه پایکس پیک ۲۰۱۸ توانست با رکورد فوق العاده ۷ دقیقه و ۵۷.۱۴۸ ثانیه مقام اول را از آن ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

چندی پیش فولکس واگن ویدئویی منتشر کرد مبنی بر اینکه رومن دوماس راننده تیم فولکس‌واگن، در رقابت‌های صعود تپه پایکس پیک ۲۰۱۸ توانست با رکورد فوق العاده ۷ دقیقه و ۵۷.۱۴۸ ثانیه مقام اول را از آن خود کند.
متاسفانه ویدئوهایی که فولکس واگن از این رکوردشکنی منتشر کرده بود همگی از بیرون از کابین خودروی فولکس‌واگن I.D. R گرفته شده و هیچ تصویری از نمای مستقیم از کابین به بیرون از جاده در دسترس نبود.
فولکس واگن اعلام کرده که هدف اصلی این گروه از انجام این رکوردگیری نشان دادن توانایی های خودروی تمام برقی فولکس‌واگن I.D. R و رقابت با خودروی الکتریکی ریس میلن بوده است. پیش از این ریس میلن توانسته بود با خودروی خود یک رکورد ۸ دقیقه و ۵۷.۱۱۸ ثانیه از خود به جا گذاشته است.

فولکس‌واگن I.D. R

خودروی تمام برقی فولکس‌واگن I.D. R از چهار موتور الکتریکی قدرتمند روی هر دو محور خود بهره می برد. این خودرو که وزنی کمتر از ۱۱۰۰ کیلوگرم وزن دارد از سیستم چهار چرخ محرک با قابلیت توزیع گشتاور برخوردار بوده و به دلیل بهره مندی از قوای محرکه تماما برقی عملکرد بهتری از خود در ارتفاع ۴۳۰۲ متر بالاتر از سطح دریا نشان می دهد.

در طی در رقابت‌های صعود تپه پایکس پیک ۲۰۱۸، پس از رومن دوماس، سیمونه فاجیولی ایتالیایی با خودروی نورما M20 SF PKP مجهز به پیشرانه‌ی احتراقی و ثبت رکورد ۸ دقیقه و ۳۷.۲۳۰ ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت. پیتر کانینگهام راننده خودروی آکورا TLX GT مدل ۲۰۱۸ با زمان ۹ دقیقه و۲۷.۳۵۲ ثانیه به عنوان سوم رقابت های پایکس پیک سال میلادی جاری دست یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی