ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مسابقه لیورپول و بارسلونا در تریلر جدید PES 2019 [تماشا کنید]

سایت گیم اسپات تریلر جدیدی از گیم پلی بازی PES 2019 را منتشر کرده است. در این ویدیو دو باشگاه لیورپول و بارسلونا مقابل یکدیگر در ورزشگاه نیوکمپ که الحق با جزییات زیادی در بازی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

سایت گیم اسپات تریلر جدیدی از گیم پلی بازی PES 2019 را منتشر کرده است. در این ویدیو دو باشگاه لیورپول و بارسلونا مقابل یکدیگر در ورزشگاه نیوکمپ که الحق با جزییات زیادی در بازی شبیه سازی شده است، صف آرایی می کنند.

جدا از پیشرفت گرافیکی مشهود بازی نسبت به نسخه های پیشین، با تماشای این ویدیو می توان فهمید که کاربران کنترل بیشتری روی توپ و نحوه به حرکت درآمدن آن در زمین دارند ؛ همچنین فیزیک بازی از حالت آرکید به آن چیزی که در واقعیت فوتبال می بینیم، شبیه تر شده است.

طراحی صورت بازیکنان که طی این سال ها یکی از مهم ترین نکات مثبت سری PES محسوب می شدند، با توجه به این تریلر، از جزییات بیشتری نسبت به قبل برخوردار اند. البته این موضوع که تریلر مربوط به نسخه پلی استیشن 4 پرو بازی می شود هم در پیشرفت جزییات بی تاثیر نیست.

 

انیمیشن حرکت بازیکنان درون زمین هم بهبود یافته و حس و حال بهتری را به مخاطب القا می کند. در ضمن، هوای بارانی نیوکمپ در تریلر بالا، باعث شده تا انیمیشن های مربوط به باران و تاثیر آن ها روی چهره و لباس بازیکنان به خوبی مشهود باشند. در این ویدیو خبری از گزارشگر بازی نیست و انتظار می رود سازندگان این عنوان در کونامی اهمیت بیشتری به این بخش که یکی از مشکلات PES طی این سال ها بوده، بدهند.

جدا از تماشای این تریلر می توانید در روز 17 مرداد به دمو رایگان این بازی که شامل 12 تیم می شود، دسترسی پیدا کنید. بازی PES 2019 روز 6 شهریور برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. جدا از وجود احتمالی نسخه موبایلی بازی، به نظر می رسد که کونامی برنامه ای برای عرضه این عنوان روی نینتندو سوییچ ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • نیما
    نیما | ۱۲ مرداد ۱۳۹۷

    چرا ویدیو نیست ؟؟
    وسط صفحه یه قسمت سفید خالیه.

  • نیما
    نیما | ۱۲ مرداد ۱۳۹۷

    چرا ویدیو توی سافاری اصلا نشون داده نمیشه ؟؟
    یه قسمت صفید خالی هست فقط.

مطالب پیشنهادی