ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لیگ بازی
ویجیاتو - بازی

چهارمین لیگ بازی‌های ویدیویی ایران شروع به ثبت نام کرد

چهارمین دوره لیگ بازی‌های رقابتی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تحت عنوان «لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران» ماه آینده به مدت ده روز در تهران برگزار خواهد شد و جوایز نقدی و غیر نقدی به ارزش ۱۰۰ ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۲۰

چهارمین دوره لیگ بازی‌های رقابتی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تحت عنوان «لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران» ماه آینده به مدت ده روز در تهران برگزار خواهد شد و جوایز نقدی و غیر نقدی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان خواهد داشت.

به گزارش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، چهارمین لیگ بازی‌های ویدیویی ایران قرار است در تاریخ ۶ تا ۱۶ شهریورد ماه در برج میلاد برگزار شود. علاوه بر سه بازی خارجی کلش رویال، فیفا ۱۸ و PES 2018، در این دوره دو بازی ایرانی Quiz of Kings و پسرخوانده هم در رقابت‌ها حضور دارند و علاقه‌مندان می‌توانند در هر یک از این رشته‌ها ثبت نام کنند.

سال گذشته بازی کوییز آو کینگز در دوره سوم لیگ حاضر بود اما پسرخوانده اولین حضور خود در لیگ بازی‌های ویدیویی بنیاد را تجربه می‌کند. بازی‌های فوتبالی روی سه پلتفرم پی سی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس ۳۶۰ انجام می‌شوند، بنابراین حین ثبت نام، باید پلتفرم مورد نظر خود را انتخاب کنید. نفرات برتر رشته‌ها، در صورت فراهم بودن شرایط به مسابقات جهانی فرانسه ESWC اعزام خواهند شد.

در این دوره دو بازی ایرانی Quiz of Kings و پسرخوانده هم در رقابت‌ها حضور دارند.

اگرچه برای شرکت در رویداد باید ثبت نام صورت بگیرد اما خانواده‌ها برای بازدید مسابقات می‌توانند به محل برگزاری مسابقات در برج میلاد سر بزنند و از نزدیک بازی‌ها را تماشا کنند.

در حالی که سه بازی کلش رویال، کوییز آو کینگز و پسرخوانده مختص موبایل هستند، مشخص نیست که بنیاد ملی بازی‌ چرا نام این مسابقات را لیگ بازی‌های رایانه‌ای گذاشته؛ اشتباهی مصطلح که انتظار نمی‌رود بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که نام رسمی نادرستی برای تولی‌گری صنعت بازی به شکل فعلی خود دارد یک بار دیگر تکرار کند.

برای ثبت نام در هر یک از رشته‌های مطرح شده می‌توانید تا ۲۵ مرداد ماه از طریق وبسایت ایوند اقدام کنید. ثبت نام برای بازی کوییز آو کینگز از درون اپلیکیشن بازی انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی