ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همزمان با ۲۴ سالگی؛ همراه اول در نوسازی مدارس کرمانشاه مشارکت می‌کند

شرکت همراه اول، امروز به مناسبت روز خبرنگار و عرضه اولین سیم کارت در ایران که به ۲۴ سال پیش باز می‌گردد، مراسمی برگزار کرد که طی آن تفاهم‌نامه‌ای برای نوسازی مدارس مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۹

شرکت همراه اول، امروز به مناسبت روز خبرنگار و عرضه اولین سیم کارت در ایران که به ۲۴ سال پیش باز می‌گردد، مراسمی برگزار کرد که طی آن تفاهم‌نامه‌ای برای نوسازی مدارس مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و سایر مناطق محروم کشور با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور امضا شد.

حمید فرهنگ، مدیرعامل همراه اول در این مراسم ضمن ارائه آماری مختصر از فعالیت‌های شرکت متبوع خود از جایگاه این اپراتور در کشور و منطقه گفت: «همراه اول در ایران و خاورمیانه از نظر تعداد مشترک رتبه نخست، در آسیای جنوبی رتبه هفتم و در جهان در بین ۱۰۰۳ اپراتور تلفن همراه، رتبه هجدهم را داراست.»

در بخشی دیگر از صحبت‌های خود، حمید فرهنگ به رکوردشکنی کاربران همراه اول اشاره کرد: «طی سال ۴ ماه اول سال ۹۷ ترافیک دیتای همراه اول نسبت به سال قبل آن ۲.۶ برابر رشد کرده و در مجموع روند ترافیک دیتا در شبکه (ماهانه)، ۱۶۴ برابر رشد داشته است. در ۵ سال گذشته درآمد حاصل از دیتا در همراه اول ۲۸  برابر رشد داشته و به ۳۵۰۰ میلیارد تومان رسید.»

او در ادامه به رتبه شفافیت اطلاع رسانی همراه اول نیز گریزی زد و گفت: «در آخرین ارزیابی صورت گرفته یعنی پایان سال ۹۶، همراه اول در بین ۳۰۲ شرکت بورسی موفق به کسب عنوان دوم شفافیت شده است. خوشبختانه در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۶، براساس گزارشات ارائه شده، همراه اول برای پنجمین سال پیاپی، موفق به کسب نظر مقبول حسابرس مستقل شده است و این مسأله با توجه به درآمد بیش از ۱۲۴۷۱ میلیارد تومانی همراه اول در سال ۹۶ قابل توجه است. همچنین همراه اول در همین راستا موفق شد تندیس زرین هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران را کسب کند.»

در تفاهم نامه امضا شده میان همراه اول و سازمان نوسازی مدارس، مقرر شده که این شرکت مبلع ۵۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای بازسازی مدارس مناطق زلزله زده کرمانشاه اختصاص دهد. تفاهم نامه دوم اما در خصوص اعطای کمک‌های جمع‌آوری شده از سوی مشترکین همراه اول است و از طریق سامانه #۲۴* می‌توان برای کمک‌رسانی اقدام کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی