ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مهم ترین اتفاقاتی که در کنفرانس رونمایی از گلکسی نوت 9 رخ داد

روز گذشته بالاخره پس از چند ماه پیش بینی و انتشار شایعات، کمپانی سامسونگ از جدیدترین پرچمدار خود «گلکسی نوت 9» در شهر نیویورک رونمایی کرد و دیجیاتو نیز به رسم همیشه این رویداد را ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

روز گذشته بالاخره پس از چند ماه پیش بینی و انتشار شایعات، کمپانی سامسونگ از جدیدترین پرچمدار خود «گلکسی نوت 9» در شهر نیویورک رونمایی کرد و دیجیاتو نیز به رسم همیشه این رویداد را به طور کامل پوشش داد. در ادامه به طور خلاصه به مهم ترین اتفاقات رویداد مذکور و سایر محصولاتی که در کنار فبلت جدید رونمایی شدند می پردازیم:

معرفی گلکسی نوت 9 با استایلوس S Pen جدید

گلکسی

فبلت نوت 9 از نظر طراحی تفاوت فاحشی با دیگر پرچمداران اخیر سامسونگ ندارد. این گوشی 6.4 اینچی با اندروید 8.1 و باطری 4000 میلی آمپر ساعتی (پرظرفیت ترین باطری سری نوت) به دست مشتریان خواهد رسید.

اما جالب توجه ترین ویژگی گلکسی نوت 9، قلم جدید آن است که به فناوری بلوتوث کم مصرف مجهز شده و کاربردهای مختلفی مانند استفاده به عنوان شاتر دوربین یا کنترل کننده موزیک پلیر دارد. در ضمن S Pen جدید سامسونگ از یک باطری داخلی بهره می برد که در زمان قرارگیری قلم درون تلفن هوشمند شارژ خواهد شد.

گلکسی نوت 9 اولین تلفنی است که به بیکسبی 2.0 مجهز شده

نوت 9 همچنین اولین اسمارتفونی است که به نسخه جدید دستیار صوتی هوشمند بیکسبی مجهز شده و به صورت پیش فرض از Bixby 2.0 بهره می برد. بروزرسانی اخیر بیکسبی امکانات جدیدی مانند رزرو میز در رستوران ها و سفارش تاکسی آنلاین (اوبر) را فراهم می کند. البته در صورت عدم رضایت کاربر از عملکرد بیکسبی، امکان استفاده از Google Assistant همواره وجود خواهد داشت.

از نقطه نظر توانمندی های سخت افزاری اما نوت 9 حداقل در زمینه اعداد و ارقام، تفاوت محسوسی با گلکسی اس 9 ندارد که این موضوع به خصوص در نسخه مجهز به چیپست اسنپدراگون 845 بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. هرچند به طور کلی سامسونگ توانایی محصول جدید خود را ارتقا داده، اما به نظر می رسد این تغییرات برای کاربرانی که پیش از این یکی از مدل های اس9 یا اس9 پلاس را تهیه کرده اند، چندان چشمگیر نباشند.

رونمایی از اسپیکر هوشمند گلکسی هوم

گلکسی

سامسونگ نیز پس از مدت ها به جمع تولیدکنندگان اسپیکرهای هوشمند پیوست و محصول خود را با نام تجاری «گلکسی هوم» به کاربران معرفی کرد. این اسپیکر با بهره مندی از 8 میکروفون دوربرد، 6 بلندگوی داخلی، یک ساب ووفر و همچنین دستیار صوتی هوشمند بیکسبی، تجربه ای غنی از تشخیص فرامین کاربر و پخش موسیقی را به ارمغان می آورد.

لازم به ذکر است که سامسونگ هنوز اطلاعاتی از زمان دقیق عرضه گلکسی هوم به بازار و قیمت نهایی آن منتشر نکرده؛ اما در بازاری که فعلاً توسط محصولات آمازون و گوگل تسخیر شده، مسلماً برچسب قیمت نقشی حیاتی در موفقیت اسپیکر هوشمند سامسونگ خواهد داشت.

شراکت سامسونگ با Spotify

گلکسی

در کنار رونمایی از اسپیکر هوشمند گلکسی هوم، سامسونگ روز گذشته از شراکت خود با سرویس استریم آنلاین موزیک «اسپاتیفای» نیز خبر داد و اعلام کرد کاربران محصولات این شرکت می توانند با همگام سازی اسپاتیفای و بیکسبی، از این سرویس به عنوان پخش کننده موسیقی پیش فرض خود استفاده کنند.

لازم به ذکر است که استفاده از اسپاتیفای در سایر محصولات سامسونگ مانند تلویزیون های هوشمند نیز میسر شده و کاربران می توانند حتی بدون داشتن حساب کاربری اسپاتیفای، از طریق این سرویس به موسیقی دلخواه خود گوش کنند.

معرفی ساعت هوشمند گلکسی واچ

گلکسی

جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ در راستای هماهنگی هرچه بیشتر برند محصولات این کمپانی، با کنار گذاشتن اسم «Gear» حالا با نام «Galaxy Watch» به بازار عرضه می شود. محصول مورد بحث که به قابلیت اتصال LTE مجهز شده، با نمایشگر امولد، شیشه گوریلا گلس +DX و مقاومت در مقابل نفوذ آب حتی در زمان شنا، مجموعه کاملی از امکانات را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

باطری گلکسی واچ تا چند روز بدون نیاز به شارژ مجدد کاربر را همراهی می کند

البته نقطه قوت اصلی ساعت هوشمند گلکسی واچ مصرف باطری بهینه آن است که به ادعای سامسونگ، تا چند روز بدون نیاز به شارژ مجدد کاربر را همراهی می کند. علاوه بر این، ویژگی های سلامتی مانند تشخیص خودکار نوع ورزش، افزایش ناگهانی ضربان قلب و پایش خواب نیز از جمله امکانات ساعت مورد اشاره هستند.

گفتنی است گلکسی واچ در سه رنگ و دو اندازه 42 و 46 میلیمتری صفحه، با قیمت 330 و 350 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی