ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تحویل خودروهای رنو در هفته‌ های آتی

تجربۀ سالهای حضور رنو در ایران، سبب شد تا شرکت نگین خودرو با هدف ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر که شایسته مشتریان ایرانی و استانداردهای جهانی است به صورت کاملاً خصوصی به عنوان نماینده ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۰۰

تجربۀ سالهای حضور رنو در ایران، سبب شد تا شرکت نگین خودرو با هدف ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر که شایسته مشتریان ایرانی و استانداردهای جهانی است به صورت کاملاً خصوصی به عنوان نماینده رسمی خودروساز بین المللی رنو فرانسه، با فعالیت در حوزه فروش و خدمات پس از فروش یکی از بروز ترین و با کیفیت ترین خودرو های روز دنیا در سال 1387 تأسیس شود. اهداف اصلی شرکت نگین خودرو بر پایه طراحی، تبیین، ارائه و بهبود کیفیت انواع خدمات ویژه پس از فروش و همچنین عرضه مستقیم آخرین محصولات رنو با جدیدترین ارزیابی های روز اروپا تعبیه شده است.
بنابر اظهار مدیر فروش و بازاریابی شرکت نگین خودرو، تحویل خودروهای رنو در هفته‌های آتی از سر گرفته خواهد شد.رنوآرش آریا با اعلام این خبر درخصوص مراحل پیش‌ رو برای تحویل خودروها افزود:

عملیات حمل خودروهای کولئوس، تلیسمان و داستر به ایران که با ارز دولتی خریداری شده‌ اند رو به اتمام بوده و شرکت نگین خودرو تشریفات گمرکی و ترخیص را آغاز کرده است.

براین اساس مشتریانی که منتظر دریافت خودروهای پیش خرید شده خود هستند، سرانجام می توانند محصولات وارداتی رنو شامل کولئوس، تلیسمان و داستر را با نرخ های مصوب شرکت تحویل بگیرند و این درحالیست که در پی شرایط ایجاد شده، قیمت هر سه این خودروها در بازار به شکل قابل توجهی افزایش یافته و حاشیه سود عجیبی بین قیمت بازار و شرکت ایجاد شده است که می تواند بر روی تصمیم مشتریان برای استفاده یا فروش این خودروها نیز تاثیر گذار باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی