ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بازگشت یک شاسی بلند پرطرفدار؛ هامر H1 به تعداد محدود توسط Mil-Spec Automotive تولید می شود

هامر یکی از برندهای محبوب در بین علاقه مندان به خودروهای آفرود و بیابانی بود. این برند با هدف ارایه نسخه های خیابانی خودروهای ارتش آمریکا – موسوم به هاموی – در سال 1992 متولد ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

هامر یکی از برندهای محبوب در بین علاقه مندان به خودروهای آفرود و بیابانی بود. این برند با هدف ارایه نسخه های خیابانی خودروهای ارتش آمریکا – موسوم به هاموی – در سال 1992 متولد شد و توانست به واسطه شباهت محصولاتش با مدل های نظامی طرفدارانی را از نقاط مختلف جهان جمع آوری کند.

در اواخر دهه پیش، ورشکستگی جنرال موتورز از یک سو و فروش نه چندان بالای هامر از سوی دیگر شرایط سختی را برای این برند پدید آورد. اگر چه در آن موقع زمزمه هایی مبنی بر واگذاری هامر به چینی ها مطرح شد، اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت برند هامر در سال 2010 به تاریخ پیوست.

توقف تولید هامر به معنای اینست که دیگر امکان خرید مدل های نوی آن برای علاقه مندان وجود ندارد و اگر شخصی شیفته این برند باشد، باید به بازار دست دوم رجوع کند.

با این حال اخیرا کمپانی Mil-Spec Automotive که در زمینه ساخت شاسی بلندهای سفارشی و خاص برای ماجراجویان فعالیت می کند، نمونه ای شخصی سازی شده از هامر H1 را برای فروش آماده کرده است.

mil-spec-automotive-hummer-m1 (4)

این خودرو ظاهرا تحت بازسازی کامل قرار گرفته و تغییراتی را در بخش های فنی و ظاهری تجربه کرده است. به گفته مقامات شرکت Mil-Spec Automotive عرض محورها به اندازه 8 اینچ (معادل 20.3 سانتی متر) افزایش یافته و یک موتور 6.6 لیتری توربودیزل V8 جایگزین نمونه اصلی شده است. این موتور توانایی تولید 500 اسب بخار قدرت و 1355 نیوتن متر گشتاور را دارد.

mil-spec-automotive-hummer-m1 (5)

از لحاظ نمای ظاهری با توجه به رنگ خاکستری خاص، هامر H1 شرکت MSA بسیار جذاب احساس می شود. در داخل کابین چرم دست دوز صندلی های جلو و عقب و همچنین بخشی از کنسول مرکزی را پوشانده است. داشبورد کاملا شخصی سازی شده و سیستم صوتی سوراند از دیگر ویژگی های کابین این مدل هستند.

Finished_Milspec_002_Interior_1

به گفته MSA تمامی مدل های این کمپانی در شهر ویچیتا در ایالت کانزاس به طور دستی ساخته شده و در تریم ها و اتاق های مختلف قابل انتخاب هستند. از جمله این موارد می توان به نمونه پیکاپ چهار در با سقف هارد تاپ، نمونه چهار در هارد تاپ با سقف شیب دار، نمونه واگن چهار در با سقف هارد تاپ، نمونه شاسی بلند چهار در و پیکاپ دو در با سقف هارد تاپ اشاره کرد.

mil-spec-automotive-hummer-m1 (1)

از بین موارد یاد شده نمونه شاسی بلند چهار در هارد تاپ گران ترین بوده و 28,999 دلار بیشتر از دیگر اعضای خانواده قیمت دارد. برای خرید نسخه استاندارد بدون آپشن های اضافی باید 218,499 دلار کنار گذاشت، نسخه Launch Edition که تصاویر آن ضمیمه مطلب شده کمی بیشتر ارزش گذاری شده و برابر با 239 هزار دلار قیمت دارد. ناگفته نماند MSA این پروژه را M1 نامگذاری کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی