ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی از دستگاه پخش موسیقی ۷۹۰۰ دلاری با روکش طلا رونمایی کرد

به تازگی شرکت سونی در هنگ کنگ از جدیدترین گجت‌های پخش موسیقی خود رونمایی کرد و دو گجت را به این سری محصولاتش اضافه نمود؛ یک هدفون داخل گوش که به قیمت بیش از ۱۷۰۰ ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

به تازگی شرکت سونی در هنگ کنگ از جدیدترین گجت‌های پخش موسیقی خود رونمایی کرد و دو گجت را به این سری محصولاتش اضافه نمود؛ یک هدفون داخل گوش که به قیمت بیش از ۱۷۰۰ دلار عرضه می‌شود و یک دستگاه پخش موسیقی دیجیتالی که قسمت‌هایی از آن روکش طلا دارد.

این دستگاه پخش موسیقی که DMP-Z1 نام دارد از همه‌ی فایل‌های صوتی با کیفیت بالا پشتیبانی می‌کند و یک آمپلی‌فایر هدفون قدرتمند نیز در آن تعبیه شده است. علاوه بر این کلید چرخان تنظیم صدای این گجت طراحی خاصی دارد و روی آن روکشی از طلا کشیده شده است. به ادعای سازندگان در برخی قسمت‌های داخلی این دستگاه نیز، فلز طلا بکار رفته تا جریان سینگالی را افزایش داده و صدایی بسیار خالص پخش گردد.

علاوه بر این ویژگی‌های پیشرفته و منحصر به فرد بسیاری نیز در DMP-Z1 تعبیه شده و در میان آنها می‌توان به پردازنده وینیل اشاره کرده که موجب می‌شود حرارت موسیقی در پخش دیجیتال حفظ گردد.

گفته شده پردازنده‌ی DSEE HX قادر است هر گونه صدایی از آلات موسیقی مختلف تا صوت انسان که طی فشرده سازی دیجیتال از دست رفته را بازسازی کرده و قطعه‌ی موسیقی را بدین شکل کامل کند.

این دستگاه از ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد و دو درگاه حافظه‌های جانبی مایکرو اس دی نیز در آن قرار گرفته تا کاربران بتوانند فضای موردنیاز برای تمام موسیقی‌های مورد علاقه‌شان را تامین کنند.

دستگاه پخش موسیقی سونی را می‌توان از طریق اتصال USB-C به کامپیوتر نیز وصل نمود. ضمن اینکه باتریDMP-Z1 قادر است انرژی لازم برای ۹ تا ۱۰ ساعت پخش موسیقی را بسته به کیفیت آن فراهم کند.

در حال حاضر این دستگاه به صورت اختصاصی برای بازار آسیای شرقی عرضه شده و کاربران می توانند با پرداخت ۷۸۸۲ دلار، آن را خریداری کنند.

 

تماشا کنید: سونی اکسپریا XZ2 از تست مقاومت سربلند بیرون آمد [تماشا کنید]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی