ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

سرعت بیشتر برای جذاب ترین SUV جهان؛ وقتی برابوس به سراغ مرسدس بنز G500 جدید می رود

برابوس یکی از مشهورترین تیونرهای آلمانی در جهان است که بطور ویژه در زمینه ارتقای محصولات دایملر – خصوصا مرسدس بنز – فعالیت می کند. این تیونر متبحر در یکی از آخرین پروژه های خود ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

برابوس یکی از مشهورترین تیونرهای آلمانی در جهان است که بطور ویژه در زمینه ارتقای محصولات دایملر – خصوصا مرسدس بنز – فعالیت می کند. این تیونر متبحر در یکی از آخرین پروژه های خود به سراغ مرسدس بنز G کلاس 2019 رفته و طبق روال مرسوم تغییرات زیادی در بخش های فنی و ظاهری آن داده است.

2019-mercedes-g-class-by-brabus (1)

نسخه ای که مهندسین برابوس برای ارتقا برگزیده اند، به سری G500 تعلق دارد. با بهینه سازی هایی که در زیر کاپوت این شاسی بلند جان سخت صورت گرفته، قدرت و گشتاور به ترتیب 78 و 100 واحد افزایش یافته است.

2019-mercedes-g-class-by-brabus (21)

با این حساب موتور G500 تیونینگ برابوس اکنون می تواند 493 اسب بخار قدرت در دور 5600 و 710 نیوتن متر گشتاور در دور 2250 تولید کند. به لطف این تغییرات مثبت شاسی بلند با اصالت ژرمن ها برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت به 5.7 ثانیه زمان نیاز دارد. در صورت فشردن پدال گاز تا انتها، عقربه سرعت سنج دیجیتال بر روی رقم 210 کیلومتر در ساعت بصورت الکترونیکی قفل خواهد شد.

2019-mercedes-g-class-by-brabus (4)

در کنار ارتقای خروجی موتور 4 لیتری V8، مهندسین برابوس تغییراتی را در بخش ظاهری G500 نیز اعمال کرده اند. در برخورد اول با این شاسی بلند جعبه ای شکل، استفاده گسترده از فیبر کربن در جای جای بدنه جلب توجه می کند.

2019-mercedes-g-class-by-brabus (2)

جلو پنجره و سپرهای جدید، کاپوت برجسته و متورم با شکافی بزرگ، چراغ های LED و اسپویلر سقفی برخی از شاخصه های ظاهری بارز G500 بعد از تیونینگ هستند.

برابوس مجموعه ای از رینگ های 20 الی 23 اینچی آلیاژی را با طرح هایی متفاوت در نظر گرفته که لاستیک های 305/35 R23 بر روی بزرگ ترین نمونه سوار می شوند.

با پرداخت رقمی بیشتر، برابوس سیستم اگزوز استیل با خروجی های دوگانه کرومی را ارایه می کند. در این سیستم فلاپ هایی تعبیه شده که به واسطه آنها راننده می تواند انتخاب کند موتور خودرو غرشی فراگیر داشته باشد یا بدون بر هم زدن آرامش همسایگان وارد پارکینگ شود!

در داخل کابین گویی هیچ محدودیتی برای شخصی سازی وجود نداشته و ترکیب چرم آلکانترا، اجزای فیبر کربنی و تریم های چوبی در قسمت های مختلف دیده می شود. پدال ها هم جنسی آلومینیومی داشته و لوگوی برابوس در قاب درها به چشم می خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی