ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نگاهی به آخرین قیمت محصولات ایران خودرو در بازار- مرداد٩٧

انتشار اخبار هم جهت در زمینه بروز مشکل برای خودروسازان داخلی آرامیش را از بازار خودرو ربوده است و این شرایط با ایجاد بار روانی برای مشتریان و فروشندگان باعث تعمیق رکود تورمی و افزایش ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

انتشار اخبار هم جهت در زمینه بروز مشکل برای خودروسازان داخلی آرامیش را از بازار خودرو ربوده است و این شرایط با ایجاد بار روانی برای مشتریان و فروشندگان باعث تعمیق رکود تورمی و افزایش قیمت ها در بازار شده است.
این در حالیست که انتظار می رفت با اجرای بسته جدید ارزی دولت، نرخ ارز در بازار آزاد کاهش یافته که همین موضوع نیز سبب کاهشی شدن قیمت خودرو در بازار شود. اما بازار خودروهای داخلی و خارجی همچنان با معاملات اندک دست‌ و پنجه نرم می‌ کند و به اعتقاد فعالان بازار، این نوسان قیمتی و حتی افزایش قیمت خودروها که منجر به افت قدرت خرید مردم شده، خریداران بازار خودرو را چه در کلاس خودروهای داخلی و چه در کلاس خودروهای خارجی کم کرده و حتی بعضا به صفر رسانده است.

اما واقعیت این است که با اجرای بسته ارزی جدید به تدریج برای فعالان بازار خودرو روشن شد که نه تنها از کاهش قیمت ها در بازار خبری نیست بلکه با ارز 8 الی 9 هزار تومانی احتمال افزایش دوبرابری قیمت تمام شده خودروها نیز وجود دارد و همین مسئله که حالا به محل مناقشه نهاد های درگیر تبدیل شده، آرامش روانی را از بازار خودرو ربوده است.

قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی به شرح زیر است:بازار خودروهای داخلیقیمت خودرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی