ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جزئیات جدید از طراحی و مشخصات هواوی میت ۲۰ در رندرهای تازه آن

هواوی میت 20 قرار است در مهرماه معرفی شود و به همین دلیل هنوز اطلاعات رسمی زیادی از این گوشی منتشر نشده اما به تازگی رندر‌ها و مشخصاتی از این موبایل در فضای مجازی مشاهده ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

هواوی میت 20 قرار است در مهرماه معرفی شود و به همین دلیل هنوز اطلاعات رسمی زیادی از این گوشی منتشر نشده اما به تازگی رندر‌ها و مشخصاتی از این موبایل در فضای مجازی مشاهده شده که تقریباً تمام اطلاعات مهم این گوشی را مشخص کرده است.

اخیراً وبسایت XDA Developers چندین عکس و رندر از طراحی ساده‌ی هواوی میت 20 بدست آورده است. البته دست اندکاران این سایت متذکر شده اند که ابعاد دقیق این گوشی را در اختیار نداشته‌اند و به همین دلیل ممکن است محل قرار گرفتن کلید‌ها در محصول نهایی قدری متفاوت باشد.

علاوه بر این بدنه‌ی پشتی این گوشی در تصاویر منتشر شده به نمایش گذاشته نمی‌شود و بنابراین به نظر می‌رسد طراحی آن برای همگان جای سوال داشته باشد.

بر اساس رندر‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد که هواوی میت 20 از یک بریدگی بالای نمایشگر قطره‌ای شکل بهره ببرد و تمامی کلید‌های فیزیکی در آن حذف گردد. ضمن اینکه یک بلندگو بالای بریدگی نمایشگر تعبیه شده که می‌تواند نقش اسپیکر دوم را در این گوشی ایفا کند.

این در حالی است که در لبه‌ی بالایی این اسمارت فون یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری قرار گرفته اما لبه‌ی پایینی، میزبان درگاه USB-C و بلندگوی اصلی گوشی است.

گزارش شده سه لنز دوربین در بدنه‌ی پشتی این موبایل قرار گرفته است که به آرایه‌ دوربین بکار رفته در هواوی پی 20 پرو شباهت دارد و حتی ممکن است دقیقاً همان سنسور‌ها در این موبایل به کار رفته باشد.

از آنجایی که گوشی یاد شده از یک بدنه‌ی پشتی شیشه‌ای برخوردار است، به نظر می‌رسد از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی کند.

علاوه بر این بنابر لیست مشخات لو رفته از وبسایت یاد شده، هواوی میت 20 به احتمال قوی از یک نمایشگر امولد ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۲۲۴۴ در ۱۰۸۰ پیکسلی بهره می‌برد.

همچنین این اسمارت فون  اولین گوشی برند هواوی خواهد بود که از چیپست ۷ نانومتری کایرین ۹۸۰ استفاده می‌کند. ضمن اینکه ۶ گیگابایت رم و یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپرساعتی برایش تعبیه شده و سیستم عامل اندروید 9 پای نیز بهره خواهد برد.

 

تماشا کنید: هوآوی میت ۱۰ می تواند هدایت یک پورشه را به طور کامل در دست بگیرد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی