ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مک بوک ایر
تکنولوژی

مک مینی برای کاربران حرفه ای اپل و مک بوکی ارزان قیمت در راه هستند

بنا بر گزارش بلومبرگ رونمایی از مک بوک جدید اپل که به طور کلی از طراحی جدید بهره می برد و قرار است جایگزین مک بوک ایر شود نزدیک است. همچنین اپل قصد دارد نسخه ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۵

بنا بر گزارش بلومبرگ رونمایی از مک بوک جدید اپل که به طور کلی از طراحی جدید بهره می برد و قرار است جایگزین مک بوک ایر شود نزدیک است. همچنین اپل قصد دارد نسخه حرفه ای از مک مینی را معرفی کند.

بر این اساس مدل ارزان مک بوک آتی ظاهری مشابه با مک بوک ایر فعلی دارد و قرار است حاشیه نمایشگر رتینای باریک تری داشته باشد. ابن نمایشگر همچنان 13 اینچی خواهد بود ولی مشابه با سایر نمونه های رتینا که در دیگر محصولات اپل به کار رفته رزولوشن بالاتری را ارائه خواهد داد.

مک بوک ایر فعلی قیمت پایه 1000 دلاری دارد و در حال حاضر تنها مک بوک موجود اپل به حساب می آید که نمایشگری با رزولوشن بالا ندارد. آخرین به روز رسانی این لپتاپ شامل تغییر پردازنده به مدلی سریعتر بود که در سال قبل ارائه شد. به عبارتی باید گفت سال ها است که این محصول اپل به روز رسانی عمده ای را شاهد نبوده است.

مک مینی حرفه ای

مک بوک 12 اینچی در سال 2015 به عنوان جایگزینی برای مک بوک ایر معرفی شد ولی قیمت پایه 1300 دلاری، آن را برای بسیاری از خریداران غیر قابل دسترس کرد. به نظر می رسد مک بوک ایر ارزان قیمت بعدی نیز همین گروه از کاربران را هدف گرفته؛ کاربرانی که به دنبال یک کامپیوتر اپل ارزان قیمت هستند.

اپل در هفته های آتی قصد دارد علاوه بر مک بوک های جدید از آیفون های سال 2018 خود در کنار اپل واچ بعدی با نمایشگری بزرگ تر نیز رونمایی کند. همچنین بر اساس گزارش ها انتظار می رود مدتی پس از آن آیپد پروی جدید نیز معرفی شود.

مک مینی حرفه ای

علاوه بر این اعلام شده که اپل قصد ارائه یک به روز رسانی برای کامپیوتر مک مینی پس از 4 سال را دارد. مک مینی در واقع یک کیس کامپیوتر کوچک است که مانیتور، ماوس و کیبورد به همراه ارائه نمی شود. این کامپیوتر به دلیل قیمت 500 دلاری خود نسبتاً ارزان به حساب می آید و از سوی کاربرانی از جمله توسعه دهندگان اپلیکیشن ها مورد توجه قرار گرفته است.

برای به روز رسانی مک مینی گزارش شده که اپل در ابتدا روی کاربران حرفه ای تمرکز کرده و احتمالاً گزینه های جدیدی برای پردازنده ها و حافظه های ذخیره سازی در نظر گرفته خواهد شد و البته احتمالاً قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت.

 

تماشا کنید: افشاگر معروف اپل و انتشار ویدئویی از ماکت آیفون های ۲۰۱۸

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pop_0098
    pop_0098 | ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

    ارزون برای کیا ما که پولمون سه برار ارزشش را از دست داده بازم برامون گرونه برای ما حرف زنده ماندن شده تو مملکت خودمون دیگه اینا چیزای لوکس که باید عکسش را ببینیم تو ایران ج م اسلامی دستت دردنکنه

مطالب پیشنهادی