ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نقشه و انیمیشن جدید اوورواچ رونمایی شدند [تماشا کنید]

امروز و در جریان رویداد گیمزکام 2018، شرکت بلیزارد انیمیشن سینمایی کوتاه و جدیدی را از بازی اوورواچ به نمایش گذاشت. در این انیمیشن، شخصیت محبوب D. Va را مشاهده می‌کنیم که برای نجات جهان باید ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

امروز و در جریان رویداد گیمزکام 2018، شرکت بلیزارد انیمیشن سینمایی کوتاه و جدیدی را از بازی اوورواچ به نمایش گذاشت. در این انیمیشن، شخصیت محبوب D. Va را مشاهده می‌کنیم که برای نجات جهان باید تصمیمات سختی اتخاذ کند. علاوه بر این، در این انیمیشن برای نخستین بار نقشه‌ی جدید بازی، یعنی شهر بوسان نیز به نمایش در آمد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، بوسان یکی از نقشه‌های بخش کنترل خواهد بود که متناسب با شخصیت D. Va طراحی شده است و برای مدتی تنها روی سرورهای PTR در دسترس خواهد بود تا پس از رفع تمامی نقص‌ها، به سرورهای اصلی بازی اضافه شود. در این نقشه، 3 نقطه‌ی تصاحب (Capture Point) وجود دارد که منطقه مربوط به هر کدام دارای تم منحصر بفردی هستند.

منطقه Sanctuary شامل یک معبد باستانی شرقی می‌شود که شباهت بسیاری به دومین نقطه‌ی تصاحب نقشه‌ی هانامورا دارد. در منطقه Downtown، با محیطی شهری و کاملاً مدرن همانند توکیو روبرو هستیم. منطقه MEKA نیز خانه‌ی شخصیت D. Va و همچنین مرکز فرماندهی گروهش است. در ادامه می‌توانید انیمیشن کوتاه 7 دقیقه‌ای را مشاهده کنید:

در جریان کنفرانس، شرکت بلیزارد و گروه لگو ضمن اعلام همکاری‌شان با یکدیگر در زمینه‌ی ساخت عروسک‌، از شش عروسک جدید لگو رونمایی کردند که با الهام از تعدادی از قهرمانان اوورواچ ساخته شده‌اند. این شش قهرمان Widowmaker ،Reinhardt ،Genji ،Soldier: 76 ،Mercy و McCree بودند.

پیش از این، بلیزارد از قهرمان جدید اوورواچ رونمایی کرده بود که یک همستر است. این شخصیت جدید که «هموند» نام دارد، از توپی جنگی که به توپ‌های بازی همسترهای معمولی شباهت دارد و مجهز به یک اسلحه چهارگانه نیز هست، برای پیروزی در نبردها استفاده می‌کند. همچنین میزان تولید امتیاز سلامتی او با حضور بیشتر دشمنان در اطرافش، افزایش خواهد یافت.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی اوورواچ هم اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی قابل بازی است. همچنین طبق صحبت‌های اخیر سازندگان نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی دیابلو 3، امکان پورت اوورواچ هم برای جدیدترین کنسول نینتندو وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی