ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سفر به روسیه چهار فصل در تریلر جدید Metro Exodus [تماشا کنید]

ساعاتی پیش، سایت IGN ویدیو ۱۳ دقیقه‌ای را از گیم‌پلی بازی Metro Exodus منتشر کرد. در این ویدیو علاوه بر به نمایش گذاشته شدن دقایقی از محیط و مبارزات بازی، یکی از تهیه‌کنندگان Exodus،‌ اطلاعات ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

ساعاتی پیش، سایت IGN ویدیو ۱۳ دقیقه‌ای را از گیم‌پلی بازی Metro Exodus منتشر کرد. در این ویدیو علاوه بر به نمایش گذاشته شدن دقایقی از محیط و مبارزات بازی، یکی از تهیه‌کنندگان Exodus،‌ اطلاعات تازه‌ای را از این عنوان بازگو می‌کند.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های Metro Exodus با قسمت‌های پیشین این مجموعه به افزایش مساحت محیط‌هایی که مراحل بازی در‌ آن‌ها جریان دارد برمی‌گردد. همچنین بازی طی دوره‌های زمانی متفاوتی جریان خواهد داشت و طی مراحل مختلف،‌ هر ۴ فصل آب و هوایی را تجربه خواهیم کرد.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید داستان بازی در واقع روایتگر سفر آرتیوم به نقاط مختلف روسیه است و او این کار را با قطار انجام می‌دهد. همین موضوع باعث می‌شود که جدا از روبرو شدن با انواع شرایط آب و هوایی،‌ با محیط‌های متنوع‌تری نسبت به قبل هم روبرو شویم.

دیگر مشخصه Metro Exodus تنوع اسلحه‌ها بر می‌گردد. می‌توانید سلاح‌های موردنظر خودتان را به‌روزرسانی کرده و قسمت‌های مختلفی را به‌ آن پیوند بزنید و بخشی از ماموریت‌های جانبی به بازی به گشت و گذار در محیط برای پیدا کردن تفنگ‌ها و قطعات آن‌ها اختصاص خواهد داشت. کوله پشتی آرتیوم محلی برای جمع‌آوری این قطعات است و در بخش‌های مختلف می‌توانید بر حسب نیاز تغییراتی را در اسلحله‌های خود اعمال کنید.

در دو قسمت قبلی، در بعضی از صحنه‌ها امکان تصمیم گیری داشتید که این تصمیم‌گیری‌ها در نهایت روی پایان خوب یا بد بازی تاثیرگذار بودند. حال قرار است این موضوع در Exodus گسترش پیدا کند و شما می‌توانید در نحوه شخصیت پردازی آرتیوم و این که او چه آدمی و با چه خلق و خویی است،‌ موثر باشید. شخصیت‌های بازی همگی منفی یا مثبت نیستند و باید با توجه به موقعیتی که در آن قرار دارید،‌ به انجام دادن یا ندادن کاری تصمیم‌ بگیرید.

پیش از این هم تریلر سینمایی از بازی Metro Exodus در جریان گیمزکام ۲۰۱۸ منتشر شده بود،‌ این عنوان در تاریخ 3 اسفند برای پلی استیشن 4،‌ ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی