ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیش فروش هواوی میت 20 لایت پیش از رونمایی رسمی آغاز شد

موبایل هواوی میت 20 لایت هنوز به معرفی رسمی نرسیده، اما این موضوع باعث نشده که پیش فروش آن در برخی کشورها آغاز نشود. در حال حاضر امکان پیش خرید دستگاه در دو کشور لهستان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

موبایل هواوی میت 20 لایت هنوز به معرفی رسمی نرسیده، اما این موضوع باعث نشده که پیش فروش آن در برخی کشورها آغاز نشود. در حال حاضر امکان پیش خرید دستگاه در دو کشور لهستان و آلمان وجود دارد و ظاهراً عرضه دستگاه از روز نهم سپتامبر (18 شهریورماه) آغاز خواهد شد.

میت 20 لایت در لیست مربوط به کشور آلمان، قیمتی 436 یورویی دارد اما هیچ تاریخ عرضه و حتی تصویری از دستگاه در آن درج نشده است. در لهستان نیز قیمت 370 یورو برای دستگاه انتخاب شده و ظاهراً مشتریان با خرید میت 20 لایت، یک ترازوی هواوی AH100 نیز به رایگان دریافت خواهند کرد.

هواوی میت 20 لایت

این نخستین باری نیست که فروش یکی از موبایل های هواوی پیش از رونمایی رسمی در کشور لهستان آغاز می شود. هواوی P20 لایت هم قبل از اینکه به جهانیان معرفی شود، در اختیار خرده فروشی های لهستانی قرار گرفته بود و پیش فروش می رسد.

در نهایت گفتنی است که هواوی میت 20 لایت به نمایشگری 6.3 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 1080x2340 مجهز شده و از دیگر مشخصات آن می توان به چیپست کایرین 710، شش گیگابایت حافظه رم، باتری 3750 میلی آمپر ساعتی و دو دوربین دوگانه اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mousavish
    mousavish | ۶ شهریور ۱۳۹۷

    باتری 3750mAh هست

مطالب پیشنهادی