ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینسپایرون 7000
تکنولوژی

لپتاپ های جدید دل اینسپایرون 7000 معرفی شدند

ساعاتی پیش اینتل از پردازنده های جدید نسل هشتم خود، سری امبر لِیک و ویسکی لِیک رونمایی کرد. در بین سازنده های لپتاپ ها دل از اولین هایی است که از محصولات خود، سری اینسپایرون ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

ساعاتی پیش اینتل از پردازنده های جدید نسل هشتم خود، سری امبر لِیک و ویسکی لِیک رونمایی کرد. در بین سازنده های لپتاپ ها دل از اولین هایی است که از محصولات خود، سری اینسپایرون 7000 با این پردازنده ها رونمایی کرده است.

سری 7000 بالاترین مدل ها از سری اینسپایرون جدید هستند، بسیاری از خصوصیات سری XPS از جمله بدنه فلزی را به ارث برده اند و با نمایشگرهای 13، 15 یا 17 اینچی همراه شده اند. هر سه این مدل ها از فناوری تصویر HDR و نمایشگرهای چرخنده 360 درجه ای با حاشیه های باریک پشتیبانی می کنند و در عین حال دستیار مجازی الکسای آمازون نیز برای آنها در نظر گرفته شده است. علاوه بر این سیستم دفع حرارت جدید با دریچه هایی تعبیه شده در لولای 360 درجه برای آنها طراحی شده است.

اینسپایرون 7000

سری اینسپایرون مذکور به درگاه USB-C سازگار با خروجی دیسپلی پورت مجهز شده اند و بر اساس آنچه که دل اعلام کرده برای روشن کردن دستگاه نیازی به فشردن کلید خاصی نیست و کاربر تنها با لمس حسگر اثر انگشت تعبیه شده می تواند لپتاپ را روشن کند. مدل های 13 و 15 اینچی در مدل هایی با نمایشگرهای UHD نیز ارائه می شوند.

مدل 13 اینچی از یک درگاه USB-C در کنار یک درگاه USB-A (استاندارد معمول) بهره می برد. در کنار آن به درگاه های HDMI 2.0 و کارت خوان ماکرو اس دی مجهز شده است. مدل های 15 و 17 اینچی در کنار این موارد از یک درگاه USB-A اضافه تر بهره می برد و البته درگاه کارت خوان نیز با کارت های اس دی سازگار است.

برای دو مدل بزرگتر سری اینسپایرون 7000 کارت های گرافیک انویدیا در نظر گرفته شده: MX130 برای مدل 15 اینچی و MX150 برای مدل 17 اینچی. رم سه مدل جدید 8 تا 16 گیگابایت است. پردازنده های در نظر گرفته شده برای این سری نیز از رده ویسکی لیک اینتل هستند.

مدل 13 اینچی با نمایشگر fHD از سری اینسپایرون 7000 حداقل قیمت 879 دلاری دارد و برای مدل با نمایشگر UHD قیمت 1249 دلار در نظر گرفته شده. به این ترتیب نسبت به سری XPS با نمایشگرهای 13 اینچی به صرفه تر به حساب می  آید. برای مدل های 15 اینچی با نمایشگرهای fHD و UHD نیز به ترتیب باید 849 و 1249 دلار بپردازید. مدل 17 اینچی نیز برچسب قیمت 1100 دلاری خورده است. همه این مدل ها از 10 مهر ماه روانه بازار می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی