ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت دنا پلاس از 100 میلیون تومان گذشت؛ گران ترین خودرو دنده ای تولید داخل

تیر ماه سال گذشته بود که ایران خودرو قیمت خودروی جدید دنا پلاس را ٤٧ میلیون و ٩٦٠ هزار تومان اعلام کرد. با توجه به مجوز شورای رقابت برای افزایش 5.6 تا 7.1 درصدی قیمت ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

تیر ماه سال گذشته بود که ایران خودرو قیمت خودروی جدید دنا پلاس را ۴٧ میلیون و ٩۶٠ هزار تومان اعلام کرد. با توجه به مجوز شورای رقابت برای افزایش 5.6 تا 7.1 درصدی قیمت خودروها از ابتدای تیرماه سال جاری قیمت این خودرو در کارخانه به 54 میلیون تومان رسید. اما دنا پلاس با در نظر گرفتن نوسانات ارزی جدید و شوک قیمتی ای که بازار خودرو در طی چند ماه گذشته تجربه کرده در حاشیه بازار با قیمتی دو برابری یعنی در حدود 100 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

دنا پلاس دارای موتور ۴ سیلندر ١۶ سوپاپ با حجم ١۶۴۶ سى سى است که مى تواند حداکثر ١١٣ اسب بخار قدرت و ١۵۵ نیوتون متر گشتاور تولید کند.

همچنین داراى جعبه دنده ى ۵ سرعتى دستى است و شتاب صفر تا صد آن به 13.5 ثانیه می رسد. داراى حداکثر سرعت ١٨٩ کیلومتر در ساعت و وزن ١٢۵٨ کیلوگرم است.

مصرف سوخت جاده اى دنا پلاس ۶ لیتر در ١٠٠ کیلومتر و مصرف سوخت ترکیبى آن ٧/٨ لیتر در ١٠٠ کیلومتر است.

دنا پلاس دارای تجهیزات و امکاناتی نظیر، ترمز ضد قفل ABS و EBD ، ترمز جلو دیسکی خنک شونده، ترمز عقب دیسکی، دارای 4 کیسه هوا (راننده - سرنشین جلو و جانبی)، فرمان مجهز به کلیدهای کنترلی سیستم صوتی و هندزفری موبایل، مانیتور مالتی مدیا تصویری لمسی با رهیاب (GPS) و هندزفری موبایل، فرمان هیدرولیک مجهز به کروز کنترل، تنظیم اتوماتیک کانال تهویه برای سرنشینان عقب، چراغ جلو دارای لامپ LED و نئون و چراغ‌ روز (Day Light)، چراغ جلو و عقب جدید، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ نقشه خوان، چراغ روشنایی فضای پایین داخل کابین است.

آینه های جانبی برقی ،راهنمادار و تاشونده اتوماتیک، دوربین دید عقب، هشداردهنده موانع عقب، سیستم عیب یابی هوشمند (مالتی پلکس)، شیشه های سولار (ضد اشعه مضر UV خورشید)، سانروف، کروز کنترل، ستون فرمان تلسکوپی (جمع شونده)، سیستم روشنایی موقت در محیط های تاریک، نمایشگر دمای محیط، آنتن سقفی جدید (Shark fin) به همراه سیستم پشتیبانی از رهیاب، تنظیم زاویه نور چراغ‏های جلو از داخل - تغییر استایل جانبی خودرو (درب‌ها به همراه شیشه لچکی عقب، دستگیره‌ها، گلگیرها و آینه‏ های جانبی)، دستگیره‏های درب ها به رنگ کروم، تودوزی مخمل، قطعات دکوراتیو طرح چوب، و کارت طلایی چهار ستاره از جمله دیگر امکانات و ویژگی های بارز دنا پلاس هستند.

در زمینه صنعتی سازی پروژه، جیگ و قالب سازی، طراحی و نصب و راه اندازی تجهیزات خط تولید نیز فعالیت های مختلفی با همکاری متخصصان ایران خودرو با شرکت تام، آیکید و شرکت معتبر خارجی صورت گرفته است و به گفته مقامات ایران خودرو این پروژه با بودجه ای در حدود 50 میلیارد تومان انجام شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • afshingm
    afshingm | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

    قیمت جک جی فایو از 40 میلیون بردن تا 63 میلیون تا ایران خودرو بتونه این آشغالو که گیر بکس اتومات نداره با این قیمت که تقریبا 13 میلیون ارزونتر از جکه بفروشنه بعد یه مدت که سود کردند یه گیر بکس اتومات میزارن روش با قیمت پژو 301 میفروشنش، حسابی هم سر مردم منت میزارن! میگی نه نگاه کن! این خط این نشون!
    اون موقعی که جک تازه اومده بود و مردم به خاطر گیربکس اتوماتش گر و گر میرفتن ثبت نام میکردن و میخریدند قیمتش به زور 45 میلیون بود!
    اینا همش مافیا است! مردم مام بدون فکر و تحقیق میرند میخرند و باعث قدرتمند شدن روز ب روز این مافیا میشن! مطمعنم روزی میرسه که ماشینای هم رده پرایدو با قیمت 80 90 میلیون میفروشند! چون سال هاست دارند این استراتژی رو پیش میبرند و متاسفانه جواب هم داده !!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی