ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط پیش فروش چری تیگو 5 و چری آریزو 5 توسط مدیران خودرو اعلام شد- شهریور 97

مدیران خودرو اخیرا استراتژی عرضه محصولات خود را تغییر داده است و با کاهش شرایط پیش فروش اقساطی و نقد فروشی زمینه کاهش افت قیمت در بازار دست دوم را به وجود آورده که این ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

مدیران خودرو اخیرا استراتژی عرضه محصولات خود را تغییر داده است و با کاهش شرایط پیش فروش اقساطی و نقد فروشی زمینه کاهش افت قیمت در بازار دست دوم را به وجود آورده که این اقدام نیز موجب رضایت خریداران را فراهم کرده است. حالا مدیران خودرو، شرایط پیش فروش محصولات چری به صورت نقدی با تحویل 90 روزه اعلام می گردد.
پیشرانه ای که چری برای تیگو 5 (Tiggo 5) در نظر گرفته است یک موتور 1971 لیتری با تنفس طبیعی بوده و توان خروجی این موتور برابر با حداکثر 136 اسب ‌بخار در 5750 دور در دقیقه و گشتاور آن 182 نیوتن ‌متر در 4540 دور در دقیقه است که نیروی خود را از طریق یک جعبه دنده CVT به چرخ های جلو می فرستد.
مصرف سوخت چری تیگو 5 با جعبه دنده دستی 8.5 لیتر و با جعبه دنده اتوماتیک 8.9 لیتر در سیکل شهری است. طبق اعلام چری این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است.تیگو 5 از نظر تجهیزات رفاهی و ایمنی در سه مدل تولید می شود که کاملترین آنها مجهز به رینگ ‌های 17 اینچی، چراغ ‌های زنون، گرمکن صندلی، چراغ‌ های مخصوص روز، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت، روکش چرمی صندلی ‌ها و غربالک فرمان، سیستم صوتی مجهز به 6 بلندگو و با قابلیت پخش DVD، صفحه نمایش 7 اینچی، سیستم ‌های ترمز و پایداری ABS، EBD، ASR، HHC، EBA، سیستم نشان ‌دهنده باد لاستیک ‌ها (TPMS)، سنسور دنده عقب و دوربین عقب و ایربگ برای کلیه سرنشین است.
جدول شماره ١ مخصوص پیش فروش محصولات چری:مهندسان طراح چری آریزو 5 توربو، یک موتور 1.5 لیتری توربو شارژ را با گیربکس اتوماتیک CVT هفت سرعته ادغام کرده و در نتیجه شتاب آریزوی توربو تا 35% نسبت به آریزوی معمولی بیشتر شده است. فروش محصولات چریاین طراحی نوآورانه به صورتی است که سرعت صفر تا صد کیلومتر این خودرو 9.5 ثانیه و صفر تا شصت کیلومتر آن نیز 4 ثانیه زمان می‌ برد.
جدول شماره 2 مخصوص پیش فروش محصولات چری:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی