ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ایران به مدال نقره رشته PES 2018 مسابقات آسیایی جاکارتا دست یافت

حسن پاجانی و رضا نوبخت سرکندی، نمایندگان ایران در مسابقات PES 2018 بازی‌های آسیایی جاکارتا با شکست در برابر نمایندگان ژاپن به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کردند. رقابت‌های این رشته که از امروز صبح ...

مهرشاد مرادزاده
نوشته شده توسط مهرشاد مرادزاده | ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۴

حسن پاجانی و رضا نوبخت سرکندی، نمایندگان ایران در مسابقات PES 2018 بازی‌های آسیایی جاکارتا با شکست در برابر نمایندگان ژاپن به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کردند.

رقابت‌های این رشته که از امروز صبح و در دو گروه برگزار شد به صورت برنده سه مسابقه جریان یافت. تیمی که به دو پیروزی طی سه مسابقه دست پیدا می‌کرد از سد حریف خود رد می‌شد و به دور بعد می‌رسید. در گروه A که کشورهای مالزی، چین، ایران و قزاقستان در آن حضور داشتند، ایران به عنوان سرگروه صعود کرد و در گروه B با حضور کشورهای اندونزی، ژاپن، ویتنام و هند، نمایندگان کشور ژاپن سرگروه شدند.

رضا نوبخت سرکندی

ایران در اولین رقابت خود با نمایندگان کشور قزاقستان مواجه شد و در دو بازی، به ترتیب توانست با نتایج سه بر صفر و چهار بر صفر به پیروزی برسد. در دومین رقابت، نمایندگان کشورمان در برابر نمایندگان هنگ کنگ قرار گرفتند و باز هم در دو مسابقه، به ترتیب با نتایج چهار بر یک و پنج بر یک به پیروزی رسیدند. در آخرین بازی نمایندگان ایران به رقابت با نمایندگان مالزی رفتند. در بازی اول و در وقت اضافه، نمایندگان ایران پنج بر چهار به پیروزی رسیدند و در بازی دوم نیز، با نتیجه شش بر یک از سد مالزی گذشتند.

آیهارا سوباسا

در فینال نیز با تیم ژاپن، سرگروه گروه B رقابت کردند و در مجموع با نتیجه دو بر یک باختند. در بازی اول، نمایندگان ایران که تیم آرسنال را انتخاب کرده بودند، با نتیجه سه بر یک از سد ژاپنی‌ها با تیم بارسلونا گذشتند. در بازی دوم اما نمایندگان ایران با انتخاب لیورپول در برابر نمایندگان ژاپن با انتخاب تیم بارسلونا قرار گرفته و دو بر صفر شکست خوردند. در بازی سوم، رضا نوبخت سرکندی در برابر آیهارا سوباسا قرار گرفت. نوبخت تیم لیورپول و سوباسا تیم آرسنال را انتخاب کرد. در نهایت، این بازی نفس گیر با باخت نوبخت تمام شد. نوبخت سه بر دو در برابر سوباسا تن به شکست داد و در مجموع تیم ژاپن با نتیجه دو بر یک از سد ایران گذشت. بنابراین تیم ایران از رسیدن به مقام قهرمانی باز ماند و به مدال نقره قناعت کرد. تیم ویتنام نیز به مدال برنز دست یافت.

این مسابقات به صورت آزمایشی در حال برگزاری هستند و مدال‌های آن در مجموع مدال‌ها هیچ تأثیری ندارد. در بازی‌های ‌آسیایی سال 2022 شاهد حضور رسمی این مسابقات خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • SpiDeRBoY
    SpiDeRBoY | ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

    رئال بدون رونالدو رو کسی نمیخواد ...

  • ABCD EFGH
    ABCD EFGH | ۱۰ شهریور ۱۳۹۷

    سوباساس دیگه.

  • hosein n
    hosein n | ۱۰ شهریور ۱۳۹۷

    تبریک تبریک تبریک چه حس خوبی داشت این مدال برا ما گیمرا ایرانی? زنده باد ایران. گرچه حساب نمیشه در مجموع ولی بازم خیلی افتخار بزرگیه با این همه محدودیت دمش گرم

مطالب پیشنهادی