ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دریفت W1
تکنولوژی

هاوربورد جدید Segway با طراحی متفاوت در رویداد ایفا به نمایش در آمد [تماشا کنید]

Segway در هفته های اخیر خبر از هاوربورد جدیدی از سری ناینبات داده بود؛ مدل دریفت W1 که ظاهری متفاوت با دیگر محصولات مشابه دارد. اکنون این محصول در رویداد IFA 2018 به نمایش در آمده ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۹

Segway در هفته های اخیر خبر از هاوربورد جدیدی از سری ناینبات داده بود؛ مدل دریفت W1 که ظاهری متفاوت با دیگر محصولات مشابه دارد. اکنون این محصول در رویداد IFA 2018 به نمایش در آمده است.

دریفت W1

این بار بر خلاف محصولات قبلی خبری از چرخ تکی یا بردی برای قرار دادن دو پا روی آن نیست. بلکه با دو برد جداگانه طرف هستیم که هر یک به قابلیت حفظ تعادل مجهز شده اند.

اسکیت الکترونیکی دریفت W1 می تواند تا 12 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد. ابعاد هر یک از دو بخش 291 در 162 در 121 میلی متر است و هر کدام وزنی 3.5 کیلوگرمی دارند. Segway ادعا می کند با دریفت W1 می توان از شیب های تا 10 درجه بالا رفت.

دریفت W1

هاوربورد جدید با گواهینامه استاندارد IP54 سازگار است و به چراغ هایی در جلو و عقب مجهز شده. با یک بار شارژ می توانید تا 45 دقیقه سوارش شوید که برای مسافت های نسبتاً کوتاه کفایت می کند. البته با این میزان کارکرد، زمان شارژ آن 13 ساعت است.

مشابه با بیشتر هاوربوردها برای هدایت دریفت W1 نیز باید به جلو یا عقب خم شوید. به گفته خبرنگارانی که این گجت را آزمایش کرده اند به لطف طراحی متفاوت افراد حرفه ای می توانند حرکت های جالبی با آن انجام دهند. همچنین گفته شده در عرض چند دقیقه می توان هدایت آن را یاد گرفت.

دریفت W1

Segway محصول جدید خود را با قیمت 465 دلار در برخی از کشورها برای پیش فروش عرضه می کند. انتظار می رود ارسال دریفت W1 برای خریدارن از اواسط مهر ماه آغاز شود.

می توانید دیگر گجت های خاص معرفی شده در IFA 2018 را در اینجا مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی