ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

متولد ایران کافه بازار
تکنولوژی

جشنواره متولد ایران کافه بازار برای سومین سال پیاپی برگزار خواهد شد

کافه بازار برای سومین سال متوالی جشنواره متولد ایران را در راستای حمایت از تولیدات ایران در صنعت موبایل برگزار می‌کند و این بار تصمیم گرفته شعار جشنواره را «خوش‌نام‌ و نشان، متولد ایران» بگذارد، شعاری ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۵

کافه بازار برای سومین سال متوالی جشنواره متولد ایران را در راستای حمایت از تولیدات ایران در صنعت موبایل برگزار می‌کند و این بار تصمیم گرفته شعار جشنواره را «خوش‌نام‌ و نشان، متولد ایران» بگذارد، شعاری که نشان از اهمیت محصولات ایرانی در این حوزه دارد. در طول مدت برگزاری جشنواره متولد ایران کافه بازار که از 13 تا 19 شهریور ماه برگزار خواهد شد، صفحه اصلی کافه بازار فقط و فقط به برنامه‌ها و بازی‌های ایرانی اختصاص داده خواهد شد و محصولات برتر ایرانی در معرض دید نزدیک به ۴۰ میلیون کاربر این مارکت اندرویدی قرار می‌گیرند.

مجموعه کافه بازار هدف از جشنواره متولد ایران را ارزش‌آفرینی و حمایت از تولید ملی، حمایت از ایده و خلاقیت و ایجاد اعتماد به محصول ایرانی می‌داند و «نیلوفر امینی» مدیر برگزاری جشنواره متولد ایران درباره آن اینگونه توضیح می‌دهد: «ما در سومین سال برگزاری متولد ایران قصد داریم بار دیگر نشان بدهیم که برنامه‌ها و بازی‌های موبایل ایرانی از کیفیت بالایی برخوردارند و خدماتی که ارائه می‌دهند قابل اعتماد است. رونق این برنامه‌ها و بازی‌ها، نشان‌دهنده‌ی اعتماد عمومی به آنهاست.»

متولد ایران کافه بازار

قرار است کاربران در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ متولدایران تجربیات و خاطرات خود را از محصولات موبایلی ایرانی بنویسند و در پایان رویداد، محصولی که بیشترین هشتگ را داشته باشد در کافه بازار معرفی خواهد شد. بدیهیست که توسعه دهندگان حاضر در این رویداد می‌توانند با تشویق کاربران خود نسبت به استفاده از این هشتگ، به جشنواره رنگ و لعابی جذاب‌تر ببخشند.

گفتنیست از روز سه‌شنبه، بازی «آمیرزا» نیز بخش ویژه‌ای را به بازی‌های متولد ایران اختصاص می‌دهد که در آن، کاربران می‌توانند از لابه‌لای حروف به هم ریخته، نام تعدادی از برنامه‌ها و بازی‌های خوب ایرانی را پیدا کنند و در پایان، برای کاربرانی که طی هفت روز، همه‌ی مراحل بازی را پشت سر بگذارند، به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

در متولد ایران سال پیش چه گذشت؟

سال گذشته بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار نصب جدید در جشنواره‌ی متولد ایران نصیب بازی‌ها و برنامه‌های ایرانی شد و بیش از ۲۰۰ برنامه و بازی برگزیده‌ی ایرانی، در کافه بازار معرفی و به اصطلاح پروموت شدند.

 جشنواره متولد ایران سال گذشته در شبکه‌های اجتماعی نیز با استقبال کاربران مواجه شد به طوری که بیش از ۲۰۰۰ پست با هشتگ #متولدایران تولید شد و کاربران شبکه‌های اجتماعی محبوب‌ترین بازی‌ها و برنامه‌های ایرانی را به انتخاب خودشان معرفی کردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی