ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت 20 پرو
تکنولوژی

هواوی میت 20 پرو در نمایشگاه IFA برلین دیده شد

بر اساس اعلامیه‌ های رسمی، شرکت هواوی قصد دارد پرچمدار بعدی‌اش یعنی میت 20 و میت 20 پرو را در تاریخ ۲۴ ام مهر ماه معرفی کند. با این وجود گزارش شده که فردی به ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

بر اساس اعلامیه‌ های رسمی، شرکت هواوی قصد دارد پرچمدار بعدی‌اش یعنی میت 20 و میت 20 پرو را در تاریخ ۲۴ ام مهر ماه معرفی کند. با این وجود گزارش شده که فردی به همراه یک عدد گوشی هواوی میت 20 پرو در نمایشگاه  IFA شهر برلین دیده شده است.

البته این فرد تلفن هوشمند دیگری به همراه داشت، شناختش به علت قاب زمختی که برای آن انتخاب کرده بود، سخت می‌شد اما آرایه‌ی دوربین‌ های مربعی شکل بدنه‌ پشتی این گوشی، مدلش را لو می‌دهد.

آرایه‌ی دوربین مربعی میت 20 پرو شناسایی‌اش را آسان کرده

پیش از این گفته شده بود که آرایه‌ ی دوربین‌ های بکار رفته در بدنه‌ی‌ پشتی هواوی میت 20 پرو به صورت یک مربع طراحی شده که سه دوربین و یک فلش LED درون این باکس قرار گرفته است. بر اساس شایعات، این سه سنسور ۲۰، ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی خواهند بود و یکی از آنها نقش دوربین اصلی را ایفا می‌کند. در حالی که دو سنسور دیگر، لنز‌ های واید یا تلفوتو خواهند بود.

از سوی دیگر در قسمت بالایی موبایل یاد شده، یک بریدگی کوچک به چشم می‌خورد که احتمالاً جک هدفون ۳.۵ میلیمتری در آن محل تعبیه شده است. لبه‌ی پایینی آن هم محل قرارگیری یک درگاه USB Type-C است.

میت 20 پرو

جالب اینجاست که بر خلاف رندر‌ های منتشر شده‌ی قبلی، اثری از حسگر اثر انگشت در این موبایل به چشم می خورد و بعید است که قاب در نظر گرفته شده برای این موبایل، طوری طراحی شده باشد که کاربر مجبور شود آنها را حارج کند تا احراز هویت گردد. به همین دلیل احتمال دارد هواوی سراغ حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر رفته باشد تا این ویژگی را در پرچمدار جدیدش تعبیه کند.

 

تماشا کنید: هوآوی میت ۱۰ می تواند هدایت یک پورشه را به طور کامل در دست بگیرد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی