ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نمرات بازی Spider-Man منتشر شدند؛ بهترین بازی ابرقهرمانی تاریخ؟

سرانجام و بعد از مدت‌ها انتظار، در حالی که سه روز به انتشار مرد عنکبوتی جدید باقی مانده، نمرات بازی Spider-Man از سمت سایت‌های معتبر منتشر شده که خبر از یکی از بهترین‌ بازی‌های ابرقهرمانی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

سرانجام و بعد از مدت‌ها انتظار، در حالی که سه روز به انتشار مرد عنکبوتی جدید باقی مانده، نمرات بازی Spider-Man از سمت سایت‌های معتبر منتشر شده که خبر از یکی از بهترین‌ بازی‌های ابرقهرمانی تاریخ و یکی از بهترین‌ انحصاری‌های کنسول نسل هشتمی سونی می‌دهد.

در حال حاضر، میانگین امتیاز بازی از بین 61 نقد، 88 است که در این میان 57 نمره مثبت و 4 نمره متوسط برای این اسپایدرمن  ثبت شده است. دوال‌شاکرز به عنوان یکی از چهار سایت‌هایی که به این عنوان نمره کامل داده، اسپایدرمن را بهترین بازی ابرقهرمانی تاریخ می‌داند که به خاطر مبارزات متنوع، نقشه بزرگ و کارهای مختلفی که برای انجام دادن در آن وجود دارد، به خوبی شما را سرگرم خواهد کرد.

سایت معتبر گیم اینفورمر هم امتیاز فوق‌العاده 95 را به Spider-Man داده و بازی را به خاطر سوپرایز‌های داستانی عالی و طراحی محیط و گرافیک خیلی خوب ستوده است.

US Gamer هم با در نظر گرفتن امتیاز 90،‌ از سازندگان بازی Spider-Man برای خلق مرد عنکبوتی منحصربه‌فرد تقدیر کرده و نیویورکی که در این بازی با آن روبرو خواهیم شد را فوق العاده خوانده است. US Gamer هم از داستان خیلی خوب اسپایدرمن و مبارزات متنوع آن غافل نشده و بازی را بهترین اسپایدرمن تاریخ می‌داند.

منتقد گیم اسپات هم از دیگر افرادی است که با دادن نمره 9 به Spider-Man، این عنوان را یکی از بهترین عناوین سال جاری می‌داند.  در بررسی این سایت آمده که اسپایدرمن جدید با هیچ بازی دیگری از دنیای مرد عنکبوتی قابل مقایسه نیست. همچنین با خواندن این نقد متوجه می‌شویم که در اسپایدرمن حتی بعد از اتمام بازی هم کارهای زیادی برای انجام دادن وجود خواهد شد و شما به این زودی‌ها از ماجراجویی جدید پیتر پارکر خسته نخواهید شد.

در کل اکثر منتقدان به بازی Spider-Man نمره خیلی خوبی داده‌اند و این عنوان را تجربه‌ای لذت‌بخش می‌دانند. جدا دریافت نمره 8.7 از ای‌جی‌ان و 8 از ویدیوگیمر، بازی ۴ نمره 7 از 10 را هم دریافت کرده است.

منتقد M3 یکی از همین افراد است که بازی را به علت ماموریت‌های جانبی تکراری لایق نمره بیشتری ندانسته. در میان دیگر نمرات متوسط بازی به داستان بدون تنش و روند بیش از اندازه خطی بازی هم اشاره شده است.

در نهایت به نظر می‌رسد که استودیو اینسامنیاک گیمز در اضافه کردن یک بازی فوق‌العاده دیگر به کلکسیون انحصاری‌های پلی استیشن 4 موفق بوده و اسپایدرمن از پس انتظارات بالا برآمده است.

اسپایدرمن از ۳ روز دیگر برای پلی استیشن 4 در دسترس خواهد بود. نظر شما چیست؟‌ آیا این بازی پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین بازی‌های ابر قهرمانی تاریخ را دارد؟‌ جدا از نمرات بازی Spider-Man می‌توانید نگاهی به تاریخچه بازی‌های ساخته شده بر اساس شخصیت مرد عنکبوتی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hosein n
    hosein n | ۱۳ شهریور ۱۳۹۷

    ایول حال کردم... ایشالا عمری باشه بگیریم بزنیم. اسپایدرمن از معدود کاراکتر هاییه که هم وقتی بچه ای دوسش داری هم دذ بزرگسالی

مطالب پیشنهادی